Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorKhoshaba, O. M.en
dc.contributor.authorХошаба, О. М.uk
dc.date.accessioned2023-10-11T09:33:39Z
dc.date.available2023-10-11T09:33:39Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationKhoshaba O. Problems of Evaluating and Eliminating Performance Bottlenecks in Computer Games // Proceedings of the III All-Ukrainian conference of young scientists, postgraduate students and students, Odesa, September 28-29, 2023. Odesa : ONTU, 2023. P. 133-135.en
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37951
dc.description.abstractThe work deals with the problems of assessing and eliminating performance bottlenecks in computer games. The relevance of the factors that affect the software part of performance bottlenecks is shown. The primary attention is paid to the problems of identifying potential software performance bottlenecks in computer games. The problem of a chain reaction of a distributed performance bottleneck to a software performance bottleneck is described.en
dc.language.isoenen
dc.publisherОдеський національний технологічний університетuk
dc.relation.ispartofМатеріали III Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації», Одеса, 28-29 вересня, 2023 р. : 133-135.uk
dc.titleProblems of Evaluating and Eliminating Performance Bottlenecks in Computer Gamesen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc602.4


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію