| dc.contributor.author | Доценко, Д. В. | uk |
| dc.contributor.author | Романюк, О. Н. | uk |
| dc.contributor.author | Шевчук, Р. П. | uk |
| dc.date.accessioned | 2023-11-04T10:55:30Z | |
| dc.date.available | 2023-11-04T10:55:30Z | |
| dc.date.issued | 2023 | |
| dc.identifier.citation | Доценко Д. В., Романюк О. Н., Шевчук Р. П. Використання нейронних мереж для реалізації адаптивної складності на основі аналізу майстерності гравця у комп’ютерних іграх // Матеріали XVI міжнародної науково-практичної конференції «Інформаційні технології і автоматизація - 2023», Одеса, 19-20 жовтня 2023 р. 2023. С. 405-406. | uk |
| dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38080 | |
| dc.description.abstract | У роботі було розглянуто питання керування ігровою складністю з метою збільшення цільової аудиторії гри. Запропоновано використання нейронних мереж для аналізу майстерності користувача та адаптивної зміни складності гри з урахуванням здібностей гравця. Проаналізовано переваги використання рекурентних нейронних мереж та архітектури пам'яті. Запропоновано цикл роботи нейронної мережі для адаптивної зміни складності. | uk |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Одеський національний технологічний університет | uk |
| dc.relation.ispartof | Матеріали XVI міжнародної науково-практичної конференції «Інформаційні технології і автоматизація –2023», Одеса, 19-20 жовтня 2023 р. : 405-406. | uk |
| dc.title | Використання нейронних мереж для реалізації адаптивної складності на основі аналізу майстерності гравця у комп’ютерних іграх | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 519.83 | |