Show simple item record

dc.contributor.authorДоценко, Д. В.uk
dc.contributor.authorРоманюк, О. Н.uk
dc.contributor.authorШевчук, Р. П.uk
dc.date.accessioned2023-11-04T10:55:30Z
dc.date.available2023-11-04T10:55:30Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationДоценко Д. В., Романюк О. Н., Шевчук Р. П. Використання нейронних мереж для реалізації адаптивної складності на основі аналізу майстерності гравця у комп’ютерних іграх // Матеріали XVI міжнародної науково-практичної конференції «Інформаційні технології і автоматизація - 2023», Одеса, 19-20 жовтня 2023 р. 2023. С. 405-406.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38080
dc.description.abstractУ роботі було розглянуто питання керування ігровою складністю з метою збільшення цільової аудиторії гри. Запропоновано використання нейронних мереж для аналізу майстерності користувача та адаптивної зміни складності гри з урахуванням здібностей гравця. Проаналізовано переваги використання рекурентних нейронних мереж та архітектури пам'яті. Запропоновано цикл роботи нейронної мережі для адаптивної зміни складності.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherОдеський національний технологічний університетuk
dc.relation.ispartofМатеріали XVI міжнародної науково-практичної конференції «Інформаційні технології і автоматизація –2023», Одеса, 19-20 жовтня 2023 р. : 405-406.uk
dc.titleВикористання нейронних мереж для реалізації адаптивної складності на основі аналізу майстерності гравця у комп’ютерних іграхuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc519.83


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record