dc.contributor.author | Львовський, О. О. | uk |
dc.contributor.author | Крилик, Л. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2023-11-13T14:35:35Z | |
dc.date.available | 2023-11-13T14:35:35Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Львовський О. О. Перспективи розробки інформаційної технології прогнозування кількості порушень правил дорожнього руху [Електронний ресурс] / О. О. Львовський, Л. В. Крилик //Матеріали LII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р. : збірник доповідей. – Електрон. текст. дані (PDF: 1.12 Мб). – 2023. – C. 408-410. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2023/paper/view/17998. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38190 | |
dc.description.abstract | The work examines the efficiency of heat and electricity use in buildings through the improvement of thermal
insulation, the introduction of modern thermal management systems and the use of renewable energy sources. The main
goal is to reduce energy consumption, reduce heat loss and increase the overall energy efficiency of civil buildings. | en |
dc.description.abstract | В роботі обґрунтовано доцільність створення інформаційної технології прогнозування кількості порушень правил дорожнього руху, розглянуто статистику кількості дорожньо-транспортних пригод та засобів, які застосовуються для зменшення кількості порушень правил дорожнього руху. Для розробки інформаційної технології обрано метод ARIMA, який найкраще підходить для розробки інформаційної технології, оскільки він дозволяє побудувати тренд-модель, що включає дані про попередні порушення як вектор вхідних даних, а також дані про майбутні порушення як вихідний вектор. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня, 2023 р. : 408-410. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2023/paper/view/17998 | |
dc.subject | порушення правил дорожнього руху | uk |
dc.subject | ARIMA | uk |
dc.subject | лінійна регресія | uk |
dc.subject | ДТП | uk |
dc.subject | energy efficiency | en |
dc.subject | thermal regime | en |
dc.subject | civil buildings | en |
dc.subject | heat supply | en |
dc.subject | thermal insulation | en |
dc.subject | energy saving | en |
dc.title | Перспективи розробки інформаційної технології прогнозування кількості порушень правил дорожнього руху | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 004.832.2 | |
dc.relation.references | Безпека дорожнього руху в Україні: перемоги та нові виклики в умовах війни. Центр демократії та верховенства права
[Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://cedem.org.ua/news/bezpeka-dorozhnogo-ruhu-v-ukrayini/ (дата звернення
14.04.2023) | uk |
dc.relation.references | Статистика Національної поліції України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://patrolpolice.gov.ua/statystyka/
(дата звернення 16.04.2023). | uk |
dc.relation.references | Поліщук В. П. Теорія транспортного потоку: методи та моделі організації дорожнього руху / В. П. Поліщук,
О. П. Дзюба. – К.: Знання України, 2008. – 175 с | uk |
dc.relation.references | Бідюк П. І. Аналіз та моделювання економічних процесів перехідного періоду / П. І. Бідюк, О. В. Половцев. –
К.: НТУУ «КПІ», 1999. − 230 с | uk |
dc.relation.references | Єріна А. М. Статистичне моделювання та прогнозування: навч. посіб. / А. М. Єріна. − К.: КНЕУ, 2001. − 170 с. | uk |