Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРатушняк, О. Г.uk
dc.contributor.authorКучер, Р. В.uk
dc.date.accessioned2023-11-14T12:54:49Z
dc.date.available2023-11-14T12:54:49Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationРатушняк О. Г. Формування ефективної цінової політики підприємства в сучасних умовах господарювання [Електронний ресурс] / О. Г. Ратушняк, Р. В. Кучер // Матеріали LIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р. – 2023. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2023/paper/view/17172.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38203
dc.description.abstractIn theses, various points of view regarding the pricing policy of the enterprise were considered, on the basis of which the definition of the formation of the pricing policy of the enterprise was formed. The main steps that must be followed when forming the price policy of the enterprise are given. Price strategies that must be used when developing a price policy are considered. The main measures to improve the price policy of the enterprise in modern business conditions are proposeden
dc.description.abstractВ тезах розглянуто різні точки зору щодо цінової політики підприємства на основі яких було сформовано визначення формування цінової політики підприємства. Наведено основні кроки, яких необхідно дотримуватись при формуванні цінової політики підприємства. Розглянуто цінові стратегії, які необхідно використовувати при розробці цінової політики. Запропоновані основні заходи щодо покращення цінової політики підприємства в сучасних умовах господарювання.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2023/paper/view/17172
dc.subjectцінова політикаuk
dc.subjectцінова стратегіяuk
dc.subjectціноутворенняuk
dc.subjectprice policyen
dc.subjectprice strategyen
dc.subjectpricingen
dc.titleФормування ефективної цінової політики підприємства в сучасних умовах господарюванняuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc338.51.658
dc.relation.referencesГросул В., Филипенко О. Процес формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами. Схід. 2010. № 7 (107). С. 22-27. URL: http://dspace.nbuv.gov.ua/ bitstream/handle/123456789/22404/05-Hrosul.pdf?sequence=1uk
dc.relation.referencesШкварчук Л. О. Ціни і ціноутворення: Навчальний посібник. 3-тє вид., виправл. Київ: «Кондор», 2005. 214 с.uk
dc.relation.referencesВласюк В.Є., Олексієвець О.О., Олішкевич К.В. Проблеми формування цінової політики підприємств. Молодий вчений. 2017. № 5 (45). С. 521-524.uk
dc.relation.referencesДугіна С.І. Маркетингова цінова політика: Навч. посібник. К.: КНЕУ. 2005. 393 сuk
dc.relation.referencesКудренко Н.В., Редзюк Т.Ю., Муравська Т.М. Обґрунтування цінової політики підприємств. Економіка та управління національним господарством. 2017. Випуск 13. С. 210-214.uk
dc.relation.referencesСвятненко В. Принципи та цілі формування цінової політики підприємства. Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Економіка. 2011. № 121-122. С. 81-84.uk
dc.relation.referencesСвятненко В. Ю. Промисловий маркетинг : навч. посіб. К., 2001uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію