Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКлєопа, І. А.uk
dc.date.accessioned2023-11-17T13:58:01Z
dc.date.available2023-11-17T13:58:01Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationКлєопа І. А. Особливості використання інформаційних технологій під час викладання вищої математики майбутнім бакалаврам комп`ютерної галузі технічних ЗВО [Електронний ресурс] / І. А. Клєопа // Матеріали LIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р. – Електрон. текст. дані. – 2023. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2023/paper/view/17412.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38293
dc.description.abstractThe use of information technologies in education is constantly expanding. These changes affected the educational sphere from the point of view of the content of educational tasks, as well as regarding the use of technological opportunities to achieve the goals of education. However, despite all the advantages, there is still an unrealized desire to improve the quality of education through the implementation of innovative transformations taking into account the use of information technologies. In general, the introduction of interactive methods and forms of learning into the educational process of a higher educational institution is one of the most important factors that allows to increase the cognitive activity of an individual, creating a field of joint creative tension, emotional experience. The use of information technologies during the teaching of higher mathematics at a university is certainly a promising direction in modern educationen
dc.description.abstractЗастосування інформаційних технологій освіти постійно розширюється. Ці зміни вплинули на освітню сферу з погляду змісту завдань освіти, а також щодо використання технологічних можливостей для досягнення цілей освіти. Однак, незважаючи на всі переваги, поки що залишається нереалізованим прагненням підвищити якість освіти за допомогою впровадження інноваційних перетворень з урахуванням застосування інформаційних технологій. В цілому впровадження інтерактивних методів та форм навчання в освітній процес вищого навчального закладу є одним із найважливіших факторів, який дозволяє підвищити пізнавальну активність особистості, створюючи поле спільного творчого напруги, емоційного переживання. Використання інформаційних технологій під час навчання вищої математики у вузі, безумовно, є перспективним напрямом у сучасному освіту.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2023/paper/view/17412
dc.subjectвища математикаuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectінтерактивне навчанняuk
dc.subjectмультимедіа мультимедійні засобиuk
dc.subjecthigher mathematicsen
dc.subjectinformation technologiesen
dc.subjecteducationen
dc.subjectinteractive learningen
dc.subjectmultimedia multimedia toolsen
dc.titleОсобливості використання інформаційних технологій під час викладання вищої математики майбутнім бакалаврам комп`ютерної галузі технічних ЗВОuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc371
dc.relation.referencesВоронкін О. С. Тенденції розвитку інформаційно-комунікаційних технологій навчання студентів вищих навчальних закладів України (друга половина XX – початок XXI століття). дис. ... канд. пед. наук: 13.00.10.: інформаційно-комунікаційні технології в освіті. Старобільськ, 2016. 497 с.uk
dc.relation.referencesГоловань М. С. Розвиток інформативної компетентності студентів економічного профілю. Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі : зб. наук. праць. Вип. V. Кривий Ріг, 2008. С. 182–185.uk
dc.relation.referencesГуревич Р. С. Інформаційно-комунікаційні технології в навчальному процесі: посібн. для педагогічних працівників і студентів педагогічних вищих навчальних закладів. Вінниця, 2002. 116 сuk
dc.relation.referencesКіяновська Н. М., Рашевська Н. В., Семерікова С. О. Теоретико-методичні засади використання інформаційнокомунікаційних технологій у навчанні вищої математики студентів інженерних спеціальностей у Сполучених Штатах. Монографія. Видавничий відділ ДВНЗ «Криворізький національний університет», 2014. 315 с. URL: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/706uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію