Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДерун, В. Г.uk
dc.date.accessioned2023-11-22T09:22:49Z
dc.date.available2023-11-22T09:22:49Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationДерун В. Г. Гуманізація і ще раз гуманізація [Електронний ресурс] / В. Г. Дерун // Матеріали LIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р. – Електрон. текст. дані. – 2023. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2023/paper/view/17964.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38338
dc.description.abstractThe article is devoted to the problem of humanization of education, humanization of professional training of future specialists. Humanization is considered to be a process of creating conditions for self-determination of students. The importance of creating an educational environment of an educational institution in this context is emphasized. It is determined that at the personal level, the humanization of education is reflected in the formation of the humanistic orientation of the personality of a future specialist.en
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі гуманізації освіти, гуманізації професійної підготовки майбутніх фахівців. Гуманізація розглядається як процес створення умов для самовизначення студентів. Підкреслюється важливість створення у цьому контексті освітнього середовища навчального закладу. Визначено, що на особистісному рівні гуманізація освіти відображається у формуванні гуманістичної спрямованості особистості майбутнього фахівця.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2023/paper/view/17964
dc.subjectгуманізаціяuk
dc.subjectгуманізація освітиuk
dc.subjectгуманізація професійної підготовкиuk
dc.subjectгуманістична спрямованістьuk
dc.subjecthumanizationen
dc.subjecthumanization of educationen
dc.subjecthumanization of professional trainingen
dc.subjecthumanistic orientationen
dc.titleГуманізація і ще раз гуманізаціяuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc37.06
dc.relation.referencesАвтомонов П.П. Стратегічний принцип гуманізації вищої освіти і тактика його реалізації. Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2012. - Вип. 15. - С. 184-189.uk
dc.relation.referencesБратко М.В. Освітнє середовище вищого навчального закладу: пошук стратегій управління. – Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. пр./ Київ. університет ім. Бориса Грінченка, 2014. - №22: Психологія. Педагогіка.uk
dc.relation.referencesДержавна національна програма «Освіта» («Україна XXI століття»). – К.: Райдуга, 1994. – 61 с.uk
dc.relation.referencesМножинська Р.В. Гуманізація українського суспільства в історичній ретроспективі // Процеси гуманізації та гуманітаризації освіти : моногр. / А. В. Сакун, О. П. Кивлюк, М. О. Нестерова та ін. Київ : КНУТД, 2020. С. 65-77.uk
dc.relation.referencesОстапенко Л. М. Освітнє середовище як впливовий чинник успішної самореалізації здобувача освіти. Матеріали Міжвузівської науково-практичної конференції «Формування сучасного освітнього середовища: теорія і практика». Зб. наук. пр. / Редкол.: Н. В. Ільченко (голова) та ін. Ірпінь, 2020. 100 с. C. 13–15.uk
dc.relation.referencesЧистовська І.П. Гуманізація та гуманітаризація навчально-виховного процесу у вищих технічних навчальних закладах. Вісник НТУУ «КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць. – 2008. – № 1. – С.191–193.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію