НТКП ВНТУ. Факультет менеджменту та інформаційної безпеки (2024): Недавні надходження
Відображеня елементи 21-40 із 102
-
Аналіз особливостей вибору каналів збуту для сучасного підприємства
(ВНТУ, 2024)У роботі проаналізовано поняття збуту продукції. Розглянуто теоретичні аспекти особливостей вибору каналів збиту для сучасного підприємства, визначено фактори, які впливають на цей процес, а також стратегії оптимізації ... -
Проблеми збереження та формування людського капіталу в Україні в умовах війни
(ВНТУ, 2024)Розглянуто теоретичні підходи щодо регулювання інвестицій у людський капітал та формування економіки знань. Проаналізовано показники якості економічного зростання в Україні та інших країнах світу, що впливають на ... -
Механізм управління дебіторською заборгованістю: сутність та структура
(ВНТУ, 2024)Розглянуто проблеми управління дебіторською заборгованістю підприємств в умовах мінливого зовнішнього та внутрішнього середовища. Визначено основні фактори впливу на динаміку та якість дебіторської заборгованості та ... -
Аналіз стану управління активами ТОВ "ГК" "Нафтогаз України"
(ВНТУ, 2024)У статті надано загальну характеристику ТОВ «ГК «Нафтогаз України». Проведено аналіз стану управління активами на підприємстві. Наведено показники, які характеризують фінансовий стан ТОВ «ГК «Нафтогаз України». -
Особливості управління персоналом при здійсненні ЗЕД у сучасних умовах
(ВНТУ, 2024)У статті проаналізовано та визначено принципи управління персоналом в умовах зовнішньоекономічної діяльності, визначено фактори налагоджування ефективної роботи підприємства із виходом на нові ринки збуту продукції в умовах ... -
Особливості функціонування сучасних підприємств за умов невизначеності
(ВНТУ, 2024)Розкрито необхідність впровадження системи ризик-менеджменту в сучасному бізнес-середовищі. Розглянуто поняття невизначеності середовища діяльності підприємства. Проведено аналіз сутності та природи загроз і ризиків. ... -
Дослідження вподобань клієнтів телекомунікаційних послуг в Україні
(ВНТУ, 2024)В статті проведено опитування респондентів для розуміння вимог клієнтів до товарів та послуг мобільних операторів. -
Характеристика спільних підприємств у сучасних умовах
(ВНТУ, 2024)У статті охарактеризовано спільні підприємства в сучасних реаліях розвитку країни задля прискорить виходу з економічної кризи та забезпечення інтеграції України у світовий економічний простір. Розглянуто систему оцінки ... -
Особливості управління виробничим підприємством: концепція, еволюція, автоматизація
(ВНТУ, 2024)В рамках дослідження розкриваються особливості управління виробничим підприємством, зокрема надається порівняння двох найбільш популярних концепцій, викладається перелік найбільш поширених типів виробничих процесів та ... -
Дослідження вітчизняного ринку книговидання та його структурних елементів
(ВНТУ, 2024)Здійснено дослідження ринку книговидання та його структурних елементів, зокрема проаналізовано формування попиту та пропозиції, представлена сегментація за ключовими параметрами ринку, здійснено оцінку конкуренції. В роботі ... -
Якість продукції на підприємстві: сутність, фактори впливу на управління
(ВНТУ, 2024)В тезах розглядаються основні трактування понять «якість» та «якість продукції». Наведено основні фактори впливу на управління якістю продукції на підприємстві. -
Сучасний етап розвитку вітчизняного ринку органічної продукції
(ВНТУ, 2024)Проаналізовано сучасний етап формування ринку органічної продукції в Україні, визначено основні проблеми і напрями його розвитку. -
Роль реклами у формуванні ідентичності та самосвідомості споживача
(ВНТУ, 2024)Розглядається вплив реклами на формування ідентичності та самосвідомості споживача, Також вплив реклами на психіку людини в цілому. -
Особливості управління рентабельністю підприємства під час воєнного стану
(ВНТУ, 2024)В даній роботі було розглянуто основні аспекти управління рентабельністю підприємства, обґрунтовано важливість показника рентабельності в фінансово-господарську діяльність підприємства та визначено особливості управління ... -
Директ-маркетинг у різних країнах світу. Методичні підходи до планування директ- маркетингу
(ВНТУ, 2024)У публікації розглядається важливий аспект маркетингу - директ-маркетинг, та його різні методичні підходи до планування, враховуючи особливості країн світу. Зазначено, що ефективність директ-маркетингу значно залежить від ... -
Дослідження ринку одягу та його структурних елементів, зокрема сегменту «Мass Мarket»
(ВНТУ, 2024)Здійснено дослідження ринку одягу та його структурних елементів, зокрема проаналізовано формування попиту та пропозиції, представлена сегментація за ключовими параметрами діяльності ринку, здійснено оцінку конкуренції. В ... -
Рольовий підхід у формуванні команд як фактор розвитку організаційної поведінки
(ВНТУ, 2024)В статті висвітлена проблема розвитку організаційної поведінки в аспекті її групової компоненти. Досліджені різні концепції застосування рольового способу формування команд. Виокремлені базові концепції командних ролей, ... -
Покращення системи управління проєктами на основі технологій Jira та Trello
(ВНТУ, 2024)Технології Jira та Trello відомі своєю ефективністю у сфері управління проєктами, але їхні можливості та переваги залишаються недостатньо вивченими, отже в дослідженні здійснюється аналіз поточного стану управління ... -
Комплексна оцінка ефективності логістичної діяльності підприємства
(ВНТУ, 2024)Досліджено різні методичні підходи до визначення та оцінки ефективності логістичних операцій у сучасних умовах, виокремлено їхні переваги та недоліки. Крім того, в ній пропонується новий метод оцінки ефективності та ... -
Development of the approach to the organization of air defense against drones on the battlefield
(ВНТУ, 2024)The basic rules for organizing the defense of one’s positions against attacks by enemy drones on and near the front line is described. Prospective directions for the organization of complex, hierarchical, and echeloned air ...