• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія
  • Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. 2010. № 3
  • View Item
  • Frontpage
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія
  • Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. 2010. № 3
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Про використання пакету Maple в курсі «Математичне моделювання» для студентів фізичних спеціальностей

Author
Парфьонова, Н. Д.
Клочко, Т. В.
Date
2010
Metadata
Show full item record
Collections
  • Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. 2010. № 3 [15]
Abstract
В статті пропонується ідея викладання курсу «Математичного моделювання» на завданнях із паралельного курсу «Комплексний аналіз» студентам фізичних спеціальностей. Такий підхід дозволяє продемонструвати можливості математичного пакета й при цьому закріпити методи рішення завдань класичного математичного курсу, наочно дає побачити міжпредметні зв’язки, далеко не очевидні студентам.
 
В статье предлагается идея преподавания курса «Математическое моделирование» на задачах из параллельного курса «Комплексный анализ» студентам физических специальностей. Такой подход позволяет продемонстрировать возможности математического пакета и при этом закрепить методы решения задач классического математического курса, наглядно дает увидеть межпредметные связи, далеко не очевидны студентам.
 
The article proposes the idea of teaching the course "Mathematical modeling" on the tasks of a parallel course "Complex analysis" for students of physical specialties. This approach allows us to demonstrate the possibilities of mathematical package, and thus secure methods for solving problems of classical mathematical course, to see clearly provides interdisciplinary communication is not obvious to students.
 
URI:
http://itce.vntu.edu.ua/index.php/itce/article/view/17
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/3851
View/Open
18.pdf (202.5Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ