Парсинг як метод обробки даних при оцінці споживчої цінності товарів
Автор
Потапова, Н. А.
Денисюк, В. О.
Крохмалюк, В. В.
Дата
2023Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. КН [824]
Анотації
В роботі висвітлюється питання використання парсингу при аналізі даних для оцінки споживчої цінності комп`ютерної техніки. Розглянуто сутність та особливості практичного застосування техніки парсингу для отримання даних та характеристики товарів, на прикладі ноутбуків, у форматі JSON. Визначається, що споживча цінність є однією із ключових характеристик забезпечення стійкого рівня конкурентоспро можності виробника. Обумовлено, що споживча цінність товарів продуктової лінійки ноутбуків може формуватись як за рахунок цінового фактору, так і за рахунок технологічних показників. Характеристики таких технологічних показників обґрунтовують ефективність використання ноутбуків. Дані ознаки набувають особливої значимості при оцінці споживчої цінності, а разом з цим виникає питання щодо їх отримання на продуктовому ринку.
Обгрунтовується можливість використання парсингу, як методу обробки та збору подібних даних при автоматизованому відвідуванні сайтів виробників та продавців комп`ютерної техніки. Наведено специфіку використання сервісів парсингу з огляду на монетизацію користувацьких версій, внаслідок чого виникає потреба в написанні власного продукту, зокрема на мові Python. Даний підхід направлений на мінімізацію термінів при отриманні інформації та побудові цифрових ланцюгів обробки даних. Поряд з цим, порушуються питання етичних та правових аспектів парсингу даних та наголошується на їх важливості для забезпечення справедливої конкуренції та захисту особистої інформації. Акцентовано увагу на можливості використання даних-характеристик, отриманих засобами парсингу, в процесі аналізу ринкових тенденцій в сегменті ноутбуків. Надається огляд можливостей подальшого розвитку цього методу в оцінці товарів та його потенційного впливу на споживчий ринок.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38561