| dc.contributor.author | Доценко, Д. В. | uk |
| dc.contributor.author | Романюк, О. Н. | uk |
| dc.contributor.author | Котлик, С. В. | uk |
| dc.contributor.author | Чехместрук, Р. Ю. | uk |
| dc.contributor.author | Майданюк, В. П. | uk |
| dc.date.accessioned | 2023-12-16T13:32:24Z | |
| dc.date.available | 2023-12-16T13:32:24Z | |
| dc.date.issued | 2023 | |
| dc.identifier.citation | Доценко Д. В., Романюк О. Н,. Котлик С. В., Чехместрук Р. Ю., Майданюк В. П. Використання нейронних мереж для аналізу складності ігрових ситуацій у комп’ютерних іграх // Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ», 20 – 21 листопада, 2023. Суми/Вінниця, 2023. С. 98–100. | uk |
| dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38665 | |
| dc.description.abstract | У роботі розглянуто задачу управління адаптивною складністю гри. Запропоновано використання нейронної мережі для аналізу складності ігрової ситуації, з метою збільшення точності аналізу майстерності гравця. Розглянуто різні шари та функції активації, що доцільно використати для аналізу. | uk |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти» | uk |
| dc.relation.ispartof | Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ», 20 – 21 листопада, 2023 : 98-100. | uk |
| dc.subject | гра | uk |
| dc.subject | нейронні мережі | uk |
| dc.subject | складність гри | uk |
| dc.subject | шари згортки | uk |
| dc.title | Використання нейронних мереж для аналізу складності ігрових ситуацій у комп’ютерних іграх | uk |
| dc.type | Thesis | |