Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДоценко, Д. В.uk
dc.contributor.authorРоманюк, О. Н.uk
dc.contributor.authorКотлик, С. В.uk
dc.contributor.authorЧехместрук, Р. Ю.uk
dc.contributor.authorМайданюк, В. П.uk
dc.date.accessioned2023-12-16T13:32:24Z
dc.date.available2023-12-16T13:32:24Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationДоценко Д. В., Романюк О. Н,. Котлик С. В., Чехместрук Р. Ю., Майданюк В. П. Використання нейронних мереж для аналізу складності ігрових ситуацій у комп’ютерних іграх // Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ», 20 – 21 листопада, 2023. Суми/Вінниця, 2023. С. 98–100.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38665
dc.description.abstractУ роботі розглянуто задачу управління адаптивною складністю гри. Запропоновано використання нейронної мережі для аналізу складності ігрової ситуації, з метою збільшення точності аналізу майстерності гравця. Розглянуто різні шари та функції активації, що доцільно використати для аналізу.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherНІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти»uk
dc.relation.ispartofЗбірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ», 20 – 21 листопада, 2023 : 98-100.uk
dc.subjectграuk
dc.subjectнейронні мережіuk
dc.subjectскладність гриuk
dc.subjectшари згорткиuk
dc.titleВикористання нейронних мереж для аналізу складності ігрових ситуацій у комп’ютерних іграхuk
dc.typeThesis


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію