| dc.contributor.author | Колісниченко, Г. М. | uk |
| dc.contributor.author | Рейда, О. М. | uk |
| dc.date.accessioned | 2023-12-16T15:10:56Z | |
| dc.date.available | 2023-12-16T15:10:56Z | |
| dc.date.issued | 2023 | |
| dc.identifier.citation | Колісниченко Г. М., Рейда О. М. Дослідження методів оптимізації графічних рушіїв 2-D ігор // Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ», 20 – 21 листопада, 2023. Суми/Вінниця, 2023. С. 128– 30. | uk |
| dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38675 | |
| dc.description.abstract | Розглянуто основні теоретичні відомості про графічні рушії. Наведені базові методи оптимізації графічних рушіїв, а також використані технології: Pygame, Python, бібліотека SDL. | uk |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти» | uk |
| dc.relation.ispartof | Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ», 20 – 21 листопада, 2023 : 128-130. | uk |
| dc.subject | оптимізація | uk |
| dc.subject | Python | en |
| dc.subject | Pygame | en |
| dc.subject | графічний рушій | uk |
| dc.title | Дослідження методів оптимізації графічних рушіїв 2-D ігор | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 316.77:379.828:004.9 | |