Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКолісниченко, Г. М.uk
dc.contributor.authorРейда, О. М.uk
dc.date.accessioned2023-12-16T15:10:56Z
dc.date.available2023-12-16T15:10:56Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationКолісниченко Г. М., Рейда О. М. Дослідження методів оптимізації графічних рушіїв 2-D ігор // Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ», 20 – 21 листопада, 2023. Суми/Вінниця, 2023. С. 128– 30.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38675
dc.description.abstractРозглянуто основні теоретичні відомості про графічні рушії. Наведені базові методи оптимізації графічних рушіїв, а також використані технології: Pygame, Python, бібліотека SDL.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherНІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти»uk
dc.relation.ispartofЗбірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ», 20 – 21 листопада, 2023 : 128-130.uk
dc.subjectоптимізаціяuk
dc.subjectPythonen
dc.subjectPygameen
dc.subjectграфічний рушійuk
dc.titleДослідження методів оптимізації графічних рушіїв 2-D ігорuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc316.77:379.828:004.9


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію