Аналіз DirectX
dc.contributor.author | Рейда, М. О. | |
dc.contributor.author | Черній, А. О. | |
dc.contributor.author | Романюк, О. Н. | |
dc.contributor.author | Рейда, О. М. | |
dc.date.accessioned | 2023-12-19T21:36:19Z | |
dc.date.available | 2023-12-19T21:36:19Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Рейда М. О., Черній А. О, Романюк О. Н., Рейда О. М. Аналіз DirectX. Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ», 20 – 21 листопада, 2023. Суми/Вінниця. – С. 217 – 219. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38715 | |
dc.description.abstract | DirectX — це набір API функцій, розроблених для ефективного вирішення завдань відображення та обробки графічних даних у процесі розробки програм для операційної системи Microsoft Windows. В основному застосовується для створення відеоігор. Пакет засобів розробки DirectX від Microsoft є безкоштовним на сайті Microsoft. Він включений в стандартний набір програмного забезпечення Windows. Актуальні версії DirectX часто включенні до файлів, які його потребують. Це пов'язано з регулярним оновленням API для найефективнішої обробки даних. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти» | uk_UA |
dc.title | Аналіз DirectX | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Файли в цьому документі
Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)
-
Наукові роботи каф. ПЗ [1470]
статті, матеріали конференцій