| dc.contributor.author | Самарасінгхе, Д. С. В. | uk |
| dc.contributor.author | Рейда, О. М. | uk |
| dc.date.accessioned | 2023-12-20T08:38:06Z | |
| dc.date.available | 2023-12-20T08:38:06Z | |
| dc.date.issued | 2023 | |
| dc.identifier.citation | Самарасінгхе Д. С. В., Рейда О. М. Дослідження методів оптимізації ігрових рушіїв action ігор мобільних додатків // Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ», 20 – 21 листопада, 2023. Суми/Вінниця, 2023. С. 243–246. | uk |
| dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38721 | |
| dc.description.abstract | Розроблено asset PoolManager для Unity3D, який призначений для оптимізації використання ресурсів системи. Основну оптимізацію яку виконує asset є фрагментація пам’яті. Призначення PoolManager полягає у створенні масиву об’єктів готових до використання в роботі програми. Принцип роботи якого полягає в тому, що заповнюється масив потрібних об’єктів до початку основної роботи програми, по заданим параметрам, та звертається до них в разі потреби. Створені об'єкти знаходяться в режимі вимкнення, такі об’єкти не потребують повторної ініціалізацій при їх використанні тобто при необхідності об’єкта, система не використовує пам'ять для його створення, а робить запит до PoolManager який виводить об’єкт з режиму вимкнення та видає його в користування програмі. Даний підхід вирішує проблему фрагментації пам'яті, яка ускладнює пошук вільних суміжних областей пам'яті а також надмірною витратою тактів процесора на операцій створення та знищення об'єктів. | uk |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти» | uk |
| dc.relation.ispartof | Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ», 20 – 21 листопада, 2023 : 243-246. | uk |
| dc.subject | Pool Manager | en |
| dc.subject | алокація пам'яті | uk |
| dc.subject | багатопоточність | uk |
| dc.subject | Unity3D | en |
| dc.subject | C# | en |
| dc.title | Дослідження методів оптимізації ігрових рушіїв action ігор мобільних додатків | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 681.3.07 | |