Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorШевчук, А. С.uk
dc.contributor.authorМайданюк, В. П.uk
dc.date.accessioned2023-12-20T14:03:27Z
dc.date.available2023-12-20T14:03:27Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationШевчук А. С., Майданюк В. П. Геймифікація в мобільних системах підтримки дистанційного навчання // Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ», 20 – 21 листопада, 2023. Суми/Вінниця, 2023. С. 312–314.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38739
dc.description.abstractСистеми підтримки дистанційного навчання – це системи, які покращують та полегшують процеси дистанційного навчання, включаючи гейміфікацію всього процесу, що є інноваційним підходом до навчання, який поєднує в собі використання технологій та ігрових елементів для покращення процесу освіти. Геймифікація допоможе стимулювати мотивацію студентів, забезпечуючи їм нагороди, досягнення та конкурентну атмосферу, що сприяє більш активному та зосередженому навчанню.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherНІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти»uk
dc.relation.ispartofЗбірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ», 20 – 21 листопада, 2023 : 312-314.uk
dc.subjectсистемаuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectгеймифікаціяuk
dc.titleГеймифікація в мобільних системах підтримки дистанційного навчанняuk
dc.typeThesis


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію