Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРоманюк, О. Н.uk
dc.contributor.authorДжаман, М. В.uk
dc.contributor.authorЦіхановська, О. М.uk
dc.date.accessioned2023-12-20T19:23:52Z
dc.date.available2023-12-20T19:23:52Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationРоманюк О. Н., Джаман М. В., Ціхановська О. М. Аналіз ринку відеоігор // Матеріали VI Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Сучасні інформаційні системи та технології» за тематикою «Сучасні комп`ютерні системи та мережі в управлінні». Херсон : Книжкове видавництво ФОП Вишемирський В. С., 2023. С. 100–102.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38756
dc.description.abstractРинок відеоігор продовжував зростати в 2021 році. За даними, розмір ринку відеоігор у 2021 році становив $189,3 мільярдів. Основними факторами, які сприяють зростанню ринку, є збільшення кількості гравців, розвиток технологій та підвищення доступності ігрових платформ . Популярні ігрові платформи та жанри також впливають на розмір ринку відеоігор. За даними, найбільш популярними ігровими платформами є PlayStation, Xbox та Nintendo, а найбільш популярними жанрами є екшн та спортивні ігри. Однак зростання популярності мобільних ігор також впливає на розмір ринку відеоігор. За останні роки мобільні ігри стають все більш популярними, завдяки зростанню кількості користувачів смартфонів і планшетів.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХерсонський національний технічний університетuk
dc.relation.ispartofМатеріали VI Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Сучасні інформаційні системи та технології» за тематикою «Сучасні комп`ютерні системи та мережі в управлінні» : 100–102.uk
dc.titleАналіз ринку відеоігорuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.92


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію