Аналіз ринку відеоігор
dc.contributor.author | Романюк, О. Н. | |
dc.contributor.author | Джаман, М. В. | |
dc.contributor.author | Ціхановська, О. М. | |
dc.date.accessioned | 2023-12-20T19:23:52Z | |
dc.date.available | 2023-12-20T19:23:52Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Романюк О. Н., Джаман М. В., Ціхановська О. М. Аналіз ринку відеоігор. Матеріали VI Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Сучасні інформаційні системи та технології» за тематикою «Сучасні комп`ютерні системи та мережі в управлінні».– Херсон: Книжкове видавництво ФОП Вишемирський В. С., 2023. – С. 100 – 102. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38756 | |
dc.description.abstract | Ринок відеоігор продовжував зростати в 2021 році. За даними, розмір ринку відеоігор у 2021 році становив $189,3 мільярдів. Основними факторами, які сприяють зростанню ринку, є збільшення кількості гравців, розвиток технологій та підвищення доступності ігрових платформ . Популярні ігрові платформи та жанри також впливають на розмір ринку відеоігор. За даними, найбільш популярними ігровими платформами є PlayStation, Xbox та Nintendo, а найбільш популярними жанрами є екшн та спортивні ігри. Однак зростання популярності мобільних ігор також впливає на розмір ринку відеоігор. За останні роки мобільні ігри стають все більш популярними, завдяки зростанню кількості користувачів смартфонів і планшетів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Херсонський національний технічний університет | uk_UA |
dc.title | Аналіз ринку відеоігор | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.identifier.udc | 004.92 |
Файли в цьому документі
Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)
-
Наукові роботи каф. ПЗ [1342]
статті, матеріали конференцій