Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГабрійчук, Л. Е.uk
dc.contributor.authorGabriychuk, L. E.en
dc.date.accessioned2024-01-08T13:28:33Z
dc.date.available2024-01-08T13:28:33Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationГабрійчук Л. Е. New methods in teaching English and apps for independent study [Електронний ресурс] / Л. Е. Габрійчук // Матеріали L Науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2021/paper/view/12913.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38921
dc.description.abstractв сучасному світі вивчення англійської мови стоїть на одній з перших позицій, щоб досягти успіху в майбутньому. Викладачі слідкують за новими методиками та вдосконаленнями у викладанні мови. Мета даної статті полягає в тому, щоб показати нові сучасні методи викладання мови, а також цікаві додатки для самостійного вивчення та практики.uk
dc.description.abstractIn today's world, learning English is one of the first positions to succeed in the future. Teachers follow new methods and improvements in language teaching. The purpose of this article is to show new modern methods of language teaching, as well as interesting applications for self-study and practice.en
dc.language.isoenen
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.isformatofМатеріали L Науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2021/paper/view/12913
dc.subjectметоди викладанняuk
dc.subjectанглійська моваuk
dc.subjectдодаткиuk
dc.subjectвикладачuk
dc.subjectteaching methodsen
dc.subjectEnglishen
dc.subjectappsen
dc.subjectteacheren
dc.titleNew methods in teaching English and apps for independent studyen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc811.111
dc.relation.referencesAngelo T.A. and Cross K.P.(1993)Classroom Assessment Techniques(CATs):A Handbook for College Teachers 2nd ed. San Francisco;Jossey-Bass;en
dc.relation.referencesBartalome.L.I.(1994) Beyond the methods fetish:Toward a humanizing pedagogy. Harvard Educational Review,64(2)173-194 https//doi.org/10.17763/haer.64.2.58q5m5744t325730en
dc.relation.referencesBizzell.P. (2000) “Basic Writing and the Issue of Correctness or What to dowith “Mixed” forms of Academic Discourse” JBW19, 4-12pp;en
dc.relation.referencesBohlen.A.(1963)Methodik des neusprachlichen Unterrichts, 4 AufHeidelbergr Quelle-Meyer, (1 Aufl — 1930, Leipzig, QuelleMeyer, 11—1955, H I-1958);en
dc.relation.referencesClosset.F.(1965)Didactique des langues vivantes 4 ed., Paris-Brusseles; 6. Dudley Evans. T. and St John M. Jo. (1998) Development in English for Specific Purposes a Multi-Disciplinary Approach Cambridge. Cambridge University Press;en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію