Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorRudnytska, Т.en
dc.contributor.authorРудницька, Т. Г.uk
dc.date.accessioned2024-01-10T12:36:25Z
dc.date.available2024-01-10T12:36:25Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationРудницька Т. Г. Teaching techniques for promoting vocabulary learning [Електронний ресурс] / Т. Г. Рудницька // Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2021/paper/view/12118.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38933
dc.description.abstractВ статті розглядаються методичні прийоми навчання термінологічних одиниць науково-технічних текстів. Аналізуються напрями практичної діяльності на уроках іноземної мови з метою розвитку мовної і комунікативної компетенції студентів на основі вивченої лексики і граматичних структур.uk
dc.description.abstractThe article considers the methodological aspects of vocabulary teaching and learning in the language classroom. Practical techniques and activities for developing linguistic and communicative competence with focus on vocabulary and grammar are suggested.en
dc.language.isoenen
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2021/paper/view/12118
dc.subjectтермінологіяuk
dc.subjectнавчальні засобиuk
dc.subjectсхемаuk
dc.subjectдіяльність спрямована на вирішення проблемuk
dc.subjectлексична одиницяuk
dc.subjectterminology teachinguk
dc.subjectvisual aidsen
dc.subjectpictorial schemataen
dc.subjectmatching activityen
dc.subjectproblem-solvingen
dc.subjectlexical uniten
dc.titleTeaching techniques for promoting vocabulary learningen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.147.091.33:811.111'373
dc.relation.referencesDeKeyser, Robert Beyond focus on form: Cognitive perspectives on learning and practicing second language grammar. In C. Doughty & J. Williams (Eds.), Focus on form in classroom second language acquisition. Cambridge, UK: Cambridge University Press, 1998.en
dc.relation.referencesCrowl Thomas, Kaminsky Sally, Podell David Educational Psychology: Windows on Teaching. – Madison, WI: Brown & Benchmark Publishers, 1997.en
dc.relation.referencesEllis, Rod Understanding Second Language Acquisition. 2nd Edition. Oxford, UK: Oxford University Press, 2015.en
dc.relation.referencesLarsen-Freeman, Diane Teaching Grammar. In Marianne Celce-Murcia, ed. Teaching English as a Second or Foreign language. 2nd ed. New York, USA: Newbury House, 1991.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію