Показать сокращенную информацию

dc.contributor.authorЗоря, П. О.uk
dc.contributor.authorПобережець, В. В.uk
dc.contributor.authorБєлов, О. О.uk
dc.contributor.authorЗалюбівська, О. Б.uk
dc.date.accessioned2024-01-15T14:01:56Z
dc.date.available2024-01-15T14:01:56Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationМасові відкриті онлайн-курси як складові індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів вищої освіти [Електронний ресурс] / П. О. Зоря, В. В. Побережець, О. О. Бєлов, О. О. Бєлов // Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2021/paper/view/12532.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38998
dc.description.abstractУ статті подано й проаналізовано результати опитування студентів Вінницького національного технічного університету щодо їх досвіду здобуття освіти у масових відкритих онлайн-курсах та чинників успішного їх проходження.uk
dc.description.abstractIn the article, the results of a survey of students of Vinnytsia National Technical University on their experience of obtaining education in mass open online courses and the factors of their successful completion are presented and analyzed.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2021/paper/view/12532
dc.subjectмасові відкриті онлайн-курсиuk
dc.subjectпсихологічні чинникиuk
dc.subjectефективність навчанняuk
dc.subjectmass open online coursesen
dc.subjectpsychological factorsen
dc.subjectlearning efficiencyen
dc.titleМасові відкриті онлайн-курси як складові індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів вищої освітиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.1
dc.relation.referencesАндреева Г.М. Социальная психология. - М., Аспект Пресс, 1996.ru
dc.relation.referencesАндреева Г.М. Социальная психология. - М., Аспект Пресс, 1996.ru
dc.relation.referencesРоманова Н. Л. Онлайн-курсы как инновационная форма дистанционного обучения // Педагогика высшей школы. - 2018. - №2. - С. 5-8.ru
dc.relation.referencesСорокина, Е. И., Наличаева, С. А. Психологические аспекты отношения студентов и преподавателей к МООК / Е.И. Сорокина, С.А. Наличаева // Электронный научный журнал. Сборник материалов Второй Всероссийской Ассамблеи с международным участием «Педагог XXI века». 2017. - С. 198-200.ru
dc.relation.referencesОнлайн-освіта: як здобувати знання в епоху діджиталізації. Режим доступу: https://bazilik.media/onlajn-osvita-iak-zdobuvaty-znannia-v-epokhu-didzhytalizatsii/.uk
dc.relation.referencesЯк створити масовий відкритий онлайн-курс? Режим доступу: https://courses.prometheus.org.ua/courses/Prometheus/MOOC101/2016_T1/about.uk


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию