Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДовгалець, К. С.uk
dc.contributor.authorДовгалець, М. С.uk
dc.contributor.authorПрищак, М. Д.uk
dc.date.accessioned2024-01-17T13:29:00Z
dc.date.available2024-01-17T13:29:00Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationДовгалець К. С. Науково-педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського та її актуальність у сьогоденні України [Електронний ресурс] / К. С. Довгалець, М. С. Довгалець, М. Д. Прищак // Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2021/paper/view/11501.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/39037
dc.description.abstractУ статті досліджено новаторські ідеї науково-педагогічної спадщини В. Сухомлинського, зокрема комунікативні аспекти його педагогічної теорії. Обґрунтовано необхідність розвитку та виховання розумових, моральних, естетичних та фізичних якостей особистості учня та посилення в цьому процесі ролі педагогічної взаємодії «учень – природа», «учень – суспільство», «учень – вчитель» та «учень – батьки». Доведено актуальність застосування педагогічних ідей вченого в сучасному освітньому процесі.uk
dc.description.abstractThe article explores the innovative ideas of the scientific and pedagogical heritage of V. Sukhomlinsky, in particular the communicative aspects of his pedagogical theory. In the article it is sustained the necessity of development mental, moral, aesthetic and physical qualities of the student's personality and strengthening and the role of pedagogical interaction "student - nature", "student - society", "student - teacher" and "student - parents". Also the relevance of the application of pedagogical ideas of the scientist in the modern educational process is proved.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2021/paper/view/11501
dc.subjectпедагогікаuk
dc.subjectгуманізмuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectНова українська школаuk
dc.subjectpedagogyen
dc.subjecthumanismen
dc.subjectcommunicatioen
dc.subjectthe process of educationen
dc.subjectNew Ukrainian Schoolen
dc.titleНауково-педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського та її актуальність у сьогоденні Україниuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc37.013.73(477)
dc.relation.referencesПрищак М. Д. Комунікативні основи педагогіки В. О. Сухомлинського / Прищак М. Д. // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2015. – № 4. – С. 144 – 145.uk
dc.relation.referencesЧернишов О. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського [Електронний ресурс] / О. Чернишов − Режим доступу до статті: https://ru.osvita.ua/vnz/reports/pedagog/3637/.uk
dc.relation.referencesЛісіна Л. Ідеї В. Сухомлинського в сучасному освітньому просторі. / Л. Лісіна // Університетське слово – 2018. – №1. – С. 3.uk
dc.relation.referencesСухомлинський В. О. Серце віддаю дітям / Сухомлинський В. О. // Вибрані твори в п’яти томах. – Київ : Радянська школа, 1977. – Т. 3. – С. 5 – 279.uk
dc.relation.referencesСухомлинський В. О. Як виховати справжню людину / Сухомлинський В. О. // Вибрані твори в п’яти томах. – Київ : Радянська школа, 1977. – Т. 2. – С. 147 – 416.uk
dc.relation.referencesКалініченко Н. Вплив О. Сухомлинського на формування освітнього середовища (70 – 80-ті роки ХХ століття) / Н. Калініченко // Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. – 2013. – № 123(1). – С. 50 – 56.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію