Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorІванчук, Ю. В.uk
dc.contributor.authorРоманюк, О. В.uk
dc.date.accessioned2024-03-08T10:20:36Z
dc.date.available2024-03-08T10:20:36Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationІванчук Ю. В. Обгрунтування вибору ігрового рушія при розробці застосунку для гейміфікації процесу перевірки знань [Електронний ресурс] / Ю. В. Іванчук, О. В. Романюк // Матеріали LII Науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р. – Електрон. текст. дані. – 2023. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2023/paper/view/17563.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/39285
dc.description.abstractПроведено порівняльний аналіз ігрових рушіїв Unity, Unreal Engine та Godot. Визначено вимоги до гри-дуелі, що використовуватиметься для гейміфікації процесу перевірки знань. Обгрунтовано використання ігрового рушія Unity для розробки гри-дуелі.uk
dc.description.abstractA comparative analysis of game engines Unity, Unreal Engine and Godot was carried out. The requirements for the duel game, which are used to gamify the process of checking knowledge, are determined. The use of the Unity game engine for the development of a duel game is substantiated.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LII Науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2023/paper/view/17563
dc.subjectкомп’ютерна граuk
dc.subjectгра-дуельuk
dc.subjectвікторинаuk
dc.subjectcomputer gameen
dc.subjectduel gameen
dc.subjectquizen
dc.subjectUnityen
dc.subjectUnreal Engineen
dc.subjectGodoten
dc.titleОбгрунтування вибору ігрового рушія при розробці застосунку для гейміфікації процесу перевірки знаньuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.4
dc.relation.referencesЄлісеєнко О. Є. Порівняльний аналіз сучасних гральних рушіїв [Електронний ресурс] / О. Є. Єлісеєнко // Матеріали XLV Науково-технічної конференції ВНТУ, Вінниця, 23-24 березня 2016 р. - Електрон. текст. дані. - 2016. - Режим доступу : http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2016/paper/view/806.uk
dc.relation.referencesGame Engine Architecture, Second Edition / Джейсон Грегорі, 2014.en
dc.relation.referencesДокументація Godot [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://docs.godotengine.org/en/stable/uk
dc.relation.referencesДокументація Unreal Engine [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://docs.unrealengine.com/5.1/en-US/uk
dc.relation.referencesДокументація Unity [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://docs.unity.com/.uk
dc.relation.referencesРоманюк О. В. Гральний рушій unity як універсальний інструмент розробки roguelike-ігор [Електронний ресурс] /О. І. Єлісеєнко О. В. Романюк . // Матеріали міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції "Молодь в технічних науках:дослідження, проблеми, перспективи (МТН-2016), Вінниця, 4-10 травня 2016 р. - Електронні текстові дані. - 2016. - Режим доступу : http://conf.inmad.vntu.edu.ua/fm/index.php?page=materials&line=20&mat=341uk


Файли в цьому документі

No Thumbnail [100%x80]

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію