dc.contributor.author | Насталенко, Я. І. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-03-08T11:18:44Z | |
dc.date.available | 2024-03-08T11:18:44Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Насталенко Я. І. Дослідження способів захисту візуальних новел від несанкціонованого доступу [Електронний ресурс] / Я. І. Насталенко // Матеріали LII Науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р. – Електрон. текст. дані. – 2023. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2023/paper/view/17272. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/39397 | |
dc.description.abstract | несанкціонованого копіювання із фокусом на комп’ютерні ігри жанру візуальних новел. Проаналізовано як відомі підходи до захисту комп’ютерних ігор від піратства, так й випадки їх взломів. Визначено основний вектор атак. | uk |
dc.description.abstract | unauthorized copying were performed at the research Both known approaches of computer games protection against piracy and cases of their cracking were analyzed. The attacks vector was determined. The reasoning for the chosen protection methods for the visual novels were presented. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LII Науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2023/paper/view/17272 | |
dc.subject | захист програм | uk |
dc.subject | піратство | uk |
dc.subject | комп’ютерні ігри | uk |
dc.subject | візуальні новели | uk |
dc.subject | захист віднесанкціонованого доступу | uk |
dc.subject | software protection | uk |
dc.subject | piracy | uk |
dc.subject | computer games | uk |
dc.subject | visual novels | uk |
dc.subject | protection against unauthorized access | uk |
dc.title | Дослідження способів захисту візуальних новел від несанкціонованого доступу | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 004.056.53 | |
dc.relation.references | R. Fonte. 25 Game Hacks From the '00s You Had No Idea About. THEGAMER. June 14, 2017. : URL : https://www.thegamer.com/25-game-hacks-from-the-00s-you-had-no-idea-about (accessed: 24.02.2023). | |
dc.relation.references | C. Whitmore. What video games are hacked the most? NordVPN. July 16, 2021 URL : https://nordvpn.com/uk/blog/most-commonly-hacked-games/ (accessed: 24.02.2023). | |
dc.relation.references | Protect Your Intellectual Property. Official Website of the International Trade Administration. : URL : https://www.trade.gov/protect-intellectual-property. (accessed: 24.02.2023). | |
dc.relation.references | You shall not pass: . Voki games. 29 2021. : URL : https://vokigames.com/uou-shall-not-pass-kak-zashhitit-igru-ot-vzloma/. ( : 24.02.2023). | |
dc.relation.references | Denuvo: There is no uncrackable game. What we do is protect the initial sales. Games Industry.biz. August 29, 2018. : URL : https://www.gamesindustry.biz/denuvo-and-irdeto-on-protecting-early-salesfrom-piracy. (accessed: 24.02.2023). | |
dc.relation.references | The (Un)Acceptable Methods of Video Games Anti-Piracy. Prastisthas gaming log. December 6, 2015 : URL : https://prastistron.wordpress.com-/2015/12/06/the-unacceptable-methods-of-video-games-antipiracy. (accessed: 24.02.2023). | |
dc.relation.references | The Best Anti-Piracy Techniques Ever Seen in Video Games. MUO. January 19, 2023. : URL : https://www.makeuseof.com/best-anti-piracy-techniques-in-video-games. (accessed: 24.02.2023). | |
dc.relation.references | : Hogwarts Legacy . . 23 2023. : URL : https://www.unian.ua/games/vypolnila-obeshchanie-hakersha-vzlomala-igruhogwarts-legacy-vo-vselennoy-garri-pottera-12156252.html. ( : 24.02.2023). | |
dc.relation.references | Romance Club Stories I Play Mod Versions. HappyMod. : URL : https://happymod.com/romance-clubsails-in-the-fog-unreleased-app-mod/com.yourstoryinteractive.sails.pirate.adventure/all-versions.html. (accessed: 24.02.2023). | |
dc.relation.references | . ., . ., . . . 2 : . : , 2014. 105 . | |
dc.relation.references | Raph Koster. A Theory of Fun for Game Design. O`Reilly Media, 2018. 288 p. | |