Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКозачко, О. М.uk
dc.contributor.authorФедотов, С.uk
dc.contributor.authorЖуков, С. О.uk
dc.date.accessioned2024-03-11T11:07:16Z
dc.date.available2024-03-11T11:07:16Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationКозачко О. М. Система прогнозування відгуку клієнта на маркетингову пропозицію клієнтів банкаО. М. Козачко, С. Федотов, С. О. Жуков // Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2021/paper/view/12477.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/39447
dc.description.abstractСтворено систему прогнозування відгуку клієнта на маркетингову пропозицію клієнтів банка з використанням алгоритмів логістичної регресії та дерева рішень, яке дозволило підвищити ефективність взаємодії з клієнтами, які зацікавлені в маркетинговій пропозиції банка.uk
dc.description.abstractA system for forecasting customer response to the marketing proposal of the bank's customers was created using analytical forecasting, databases, statistical data processing, which allowed to increase the efficiency of interaction with customers who are interested in the bank's marketing offer.en
dc.language.isouaua
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2021/paper/view/12477
dc.subjectсистемний аналізuk
dc.subjectROC-крива (AUC)uk
dc.subjectпрогнозуванняuk
dc.subjectстатистичні данніuk
dc.subjectдерево рішеньuk
dc.subjectлогістична регресіяuk
dc.subjectsystem analysisen
dc.subjectROC-curve (AUC)en
dc.subjectforecastingen
dc.subjectstatistical dataen
dc.subjectdecision treeen
dc.subjectlogistic regressionen
dc.titleСистема прогнозування відгуку клієнта на маркетингову пропозицію клієнтів банкаua
dc.typeThesis
dc.identifier.udc336.71
dc.relation.referencesЧорний Ю. А. Статистичні методи аналізу та прогнозуванням -К.:КНЕУ. 2017. -26сuk
dc.relation.referencesМаркетинг у банку: навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисц. / А.В. Нікітін, Т.Г. Іванова, І.Г. Брітченко, О.М. Момот ; за заг. ред. А.В. Нікітіна. — К. : КНЕУ, 2010. — 474сuk
dc.relation.referencesШимкович В. Классификация клиентов как средство увеличения прибыли базы / В. Шимкович // Банковская практика за рубежом. – 2005. - №10(82). – С. 40-46ru
dc.relation.referencesBauer E. An Empirical Comparison of Voting Classification Algorithms: Bagging, Boosting, and Variants / E. Bauer, R. Kohavi // Machine Learning. 1999. P. 105139.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію