Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЯворовенко, Є. В.uk
dc.contributor.authorНикитенко, О. Д.uk
dc.date.accessioned2024-03-11T12:06:01Z
dc.date.available2024-03-11T12:06:01Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationЯворовенко Є. В. Аналіз методів кластеризації клієнтської бази в закладі громадського харчування (кафе) [Електронний ресурс] / Є. В. Яворовенко, О. Д. Никитенко // Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2021/paper/view/12519.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/39549
dc.description.abstractПроаналізовано методи кластеризації клієнтської бази на основі історії покупок, яка була сформована з CRM-системи для закладу громадського харчування, з метою розподілення клієнтів на групи, що дає можливість підвищити ефективність маркетингової компанії.uk
dc.description.abstractThe methods of clustering the customer base based on the history of purchases, which was formed from the CRMsystem for the catering establishment, in order to divide customers into groups, which allows to increase the efficiency of the marketing company.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2021/paper/view/12519
dc.subjectметоди кластеризаціїuk
dc.subjectABC-XYZ методuk
dc.subjectRFM-методuk
dc.subjectCRM-системаuk
dc.subjectclustering methodsen
dc.subjectABC-XYZ methoden
dc.subjectRFM methoden
dc.subjectCRM-systemen
dc.titleАналіз методів кластеризації клієнтської бази в закладі громадського харчування (кафе)uk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.13
dc.relation.referencesЛитвин В. В. ABC-XYZ-анализ торгового предприятия / В. В. Литвин. – Самара: материалы международной научно-практической конференции ЧОУ ВО «СИ ВШПП», 2018. – 127 с.ru
dc.relation.referencesABCXYZ-АНАЛИЗ: РАСКЛАДЫВАЕМ КЛИЕНТОВ ПО ПОЛОЧКАМ [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://blog.oy-li.ru/abcxyz-analiz-raskladyvaem-klientov-po-polochkam/.ru
dc.relation.referencesЦой М. Е. Построение сегментации на основе модифицированного RFM-анализа для повышения лояльности потребителей / М. Е. Цой, В. Ю. Щеколдин, М. Н. Лежнина. // Российское предпринимательство. – 2017. – №21. – С. 3113–3134.ru
dc.relation.referencesЧто такое RFM-анализ и как его использовать [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.owox.ru/blog/use-cases/rfm-analysis/.ru


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію