Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorВоловик, А. Ю.uk
dc.contributor.authorЧервак, О. П.uk
dc.contributor.authorШутило, М. А.uk
dc.date.accessioned2024-03-15T08:30:14Z
dc.date.available2024-03-15T08:30:14Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationВоловик А. Ю. Практичні аспекти оптимальної обробки сигналів в інформаційно – вимірювальних системах за умов апріорної невизначеності [Електронний ресурс] / А. Ю. Воловик, О. П. Червак, М. А. Шутило // Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-frtzp/all-frtzp-2021/paper/view/11490.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/39869
dc.description.abstractВ умовах стрімкого росту трафіку авіаційного руху виникають потреби у зміні класичних підходів до організації польотів у зоні аеродрому. На зміну сталим маршрутам руху повітряних суден під час здійснення посадового маневру приходять змінні траєкторії посадки, які визначаються його типом і географічними умовами аеродрому. В таких умовах існуючі системи радіотехнічного забезпечення потребують подальшого вдосконалення за рахунок технічної переобладнання та застосування сучасних методів обробки сигналів з метою покращення точності визначення просторового положення літака. Метою даної роботи є підвищення точності та достовірності вимірювань кутових координат повітряного судна в азимутальному каналі посадкового радіолокатора за умов заходу на посадку по вільних траєкторіях, шляхом застосування методів оптимальної дискретної фільтрації. Перевагою такого підходу є застосування для вторинної обробки сигналів добре описаних, відносно простих, математичних методів, результатом чого є покращення характеристик точності посадкового радіолокатора без додаткового технічного переобладнання. Результати проведеного моделювання підтверджують функціональність запропонованого методу та доцільність обраного напрямку досліджень.uk
dc.description.abstractIn the conditions of rapid growth of the aviation movement traffic there is need for change of classical approaches to the organization of flights for zone of airfield. Constant routes of the movement of air vehicles during implementation of landing maneuver are succeeded by replaceable landing paths which are defined by aircraft type and geographical conditions of airfield. In such conditions the existing systems of radio engineering providing need further improvement, as due to technical re-equipment, and application of modern methods of processing of signals. The purpose - improvements there has to be increase in accuracy of definition of the attitude of the airplane. Increases in accuracy and reliability of measurements of angular coordinates of the air vehicle in the azimuthal channel of the landing radar on condition of landing approach on free trajectories, by application of methods of optimum discrete filtering are task of this work. Advantage of such approach are applications for secondary processing of signals of well described, rather simple, mathematical algorithms what improvements of characteristics of accuracy of the landing radar without additional technical re-equipment are result of. Results of the carried-out modeling confirm functionality of the offered method and expediency of the chosen direction of research.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-frtzp/all-frtzp-2021/paper/view/11490
dc.subjectдинамічна системаuk
dc.subjectвектор стануuk
dc.subjectавтономний багатомодельний оптимальний фільтрuk
dc.subjectdynamic systemen
dc.subjectstate vectoren
dc.subjectautonomous multimodel optimum filteren
dc.titleПрактичні аспекти оптимальної обробки сигналів в інформаційно – вимірювальних системах за умов апріорної невизначеностіuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc621.396.621.59
dc.relation.referencesPavlov V.V., Voloshenyuk D.O., Volkov O.Ye. The concept of network centric control of landing aircraft on free paths with technology for solving conflict situations. Kibernetika i vyislitelna tehnika, 2014, 178, P. 3651. (in Ukrainian).
dc.relation.referencesРуководство по построению схем на основе санкционированных требуемых на-вигационных характеристик (RNP AR) / Международная организация гражданской авиации (ICAO). Montréal, Quebec, Canada: 2009. — 100 с. — ISBN 978-92-9231- 461-3.ru
dc.relation.referencesВоловик А.Ю. Розробка моделі траєкторних спостережень для авіаційної посадкової системи / А.Ю. Воловик, Д.В. Гаврілов, В.С. Мозговий. Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки – Хмельницький, 2018, Том 1 № 6 (267), – С. 173-182uk
dc.relation.referencesВоловик А.Ю. Оптимальний фільтр кутомірного каналу авіаційної системи посадки / А.Ю. Воловик, В.С. Мозговий, О.П. Червак, М.А. Шутило. Матеріали 1 Міжнародної науково-технічної конференції: «Сучасні проблеми інфокомунікацій, радіоелек-троніки, та наносистем» (СПІРН-2019) м. Вінниця, 14-16 листопада 2019.– с. 99–100uk
dc.relation.referencesLi X. R. Estimation with Applications to Tracking and Navigation: Theory Algorithms and Software / X. R. Li, V.P. Jilkov, T. Kirubarajan ; John Wiley & Sons, Inc., New York, NY, USA, 2004.— p. 584 —ISBN:97804712212722.en
dc.relation.referencesLi X. R. Survey of maneuvering target tracking. Part I. Dynamic models / X. R. Li, V.P. Jilkov ; IEEE Transactions on Aerospace and Electronic Systems, Vol. 39, No. 4. Oct. 2003 p. 1333–1364 DOI: 10.1109/TAES.2003.1261132.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію