Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГлущенко, Л. Д.uk
dc.contributor.authorКирилюк, А. О.uk
dc.date.accessioned2024-03-20T14:19:48Z
dc.date.available2024-03-20T14:19:48Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationГлущенко Л. Д. Роль маркетингового комплексу в удосконаленні управління маркетинговоїї діяльності підприємства [Електронний ресурс] / Л. Д. Глущенко, А. О. Кирилюк // Матеріали LI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 31 травня 2022 р. – Електрон. текст. дані. – 2022. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2022/paper/view/15532.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/40306
dc.description.abstractРозглянуто роль маркетингового комплексу в удосконаленні маркетингової діяльності підприємства. Виділено основні переваги застосування маркетингового комплексу на підприємстві. Розглянуто моделі маркетингового комплексу.uk
dc.description.abstractThe role of the marketing complex in improving the marketing activities of the enterprise is considered. The main advantages of using the marketing complex at the enterprise are highlighted. Models of marketing complex are considered.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 31 травня 2022 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2022/paper/view/15532
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectуправління маркетинговою діяльністюuk
dc.subjectмаркетинговий комплексuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectmarketing activityuk
dc.subjectmanagement of marketing activityen
dc.subjectmarketing complexen
dc.subjectmodelen
dc.subjectenterpriseen
dc.titleРоль маркетингового комплексу в удосконаленні управління маркетинговоїї діяльності підприємстваuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc399
dc.relation.referencesПолторак В.А. Маркетингові дослідження. Навчальний посібник. Київ : Центр навчальної літератури, 2003. 387 сuk
dc.relation.referencesМойсеєнко Ю.В. Трансформація маркетингового комплексу промислової власності в контексті еволюції світової економіки. Наука та наукознавство. 2015. № 1. С. 44-50.uk
dc.relation.referencesМаркетинговый подход к продвижению продукта в ландшафтной индустрии.URL: http://homegarden.com.ua/marketingovy-j-podhod-k-prodvizheniyu-produkta-v-landshaftnoj-industrii/ru


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію