Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДоцюк, Д. В.uk
dc.contributor.authorКорнієнко, В. О.uk
dc.date.accessioned2024-03-20T14:20:38Z
dc.date.available2024-03-20T14:20:38Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationДоцюк Д. В. Державні маркетингові комунікації: необхідність використання [Електронний ресурс] / Д. В. Доцюк, В. О. Корнієнко // Матеріали LI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 31 травня 2022 р. – Електрон. текст. дані. – 2022. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2022/paper/view/15217.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/40322
dc.description.abstractУ роботі розглянуто сутність поняття «маркетингові комунікації», визначено сутність і необхідність використання маркетингових комунікацій.uk
dc.description.abstractThe essence of the concept of "marketing communications" is considered in the work, the essence and necessity of use of marketing communications are defined.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 31 травня 2022 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2022/paper/view/15217
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectдержавні маркетингові комунікаціїuk
dc.subjectсистема маркетингових комунікаційuk
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.subjectstate marketing communicationsen
dc.subjectmarketing communications systemen
dc.titleДержавні маркетингові комунікації: необхідність використанняuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc316
dc.relation.referencesМіронова Ю.В., Кагляк О.О., Пітик О.В. Науково-теоретичні основи дослідження маркетингових комунікаційних процесів на підприємстві. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки - 2016. - № 1. - С. 207-214.uk
dc.relation.referencesКарпенко Н. В., Яловега Н. І. Комплекс маркетингових комунікацій у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю підприємства. Монографія - 2012. - №3. - С. 127-162.uk
dc.relation.referencesПримак Т. О. Маркетингові комунікації: особливості підготовки фахівців - 2011. - № 4. - С. 46-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_4_10uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію