Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorВарчук, Л. В.uk
dc.date.accessioned2024-03-21T14:00:52Z
dc.date.available2024-03-21T14:00:52Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationВарчук Л. В. Method of Guided discovery in English classes in university [Electronic resource] / Л. В. Варчук // Матеріали LI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 31 травня 2022 р. – Електрон. текст. дані. – 2022. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2022/paper/view/15730.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/40464
dc.description.abstractThe guided discovery or inductive approach is oriented by the notion that learners make their own information not the information being transferred into the brains of learners. The previous knowledge, the new knowledge timeliness, and the learner’s capability to comprehend the connections make the basis for the learners’ construction of knowledge.en
dc.language.isoen_USen_US
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 31 травня 2022 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2022/paper/view/15730
dc.subjectGrammar; Inductive strategy; Guided discovery learning; Self-discovery; Situationalpresentationuk
dc.titleMethod of Guided discovery in English classes in universityen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc811.111.


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію