Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРоманюк, О. Н.uk
dc.contributor.authorЦіхановська, О. М.uk
dc.date.accessioned2024-04-25T20:11:55Z
dc.date.available2024-04-25T20:11:55Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationРоманюк О. Н., Ціхановська О. М. Роль ІТ-технологій для маркетингу. Збірник наукових праць VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Управління проєктами. Перспективи розвитку проєктного та нейроменеджменту, інформаційних технологій управління, технологій створення та використання об`єктів права інтелектуальної власності, трансфер технологій», 21–22 березня 2024 р. Дніпро : Укр. держ. ун-т науки і технологій, 2024. С. 354-358.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41473
dc.description.abstractВизначено роль ІТ-технологій для маркетингу. Розглянуто можливості ІТ-технологій для предметної галузі. Проаналізовано пакети прикладних програм для маркетингу. цілей і підвищення конкурентоспроможності своїх компаній на ринку.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет науки і технологійuk
dc.relation.ispartofЗбірник наукових праць VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Управління проєктами. Перспективи розвитку проєктного та нейроменеджменту, інформаційних технологій управління, технологій створення та використання об`єктів права інтелектуальної власності, трансфер технологій», 21–22 березня 2024 р. : 354-358.uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectінформаційні технологійuk
dc.subjectпрограмні продукти для маркетингuk
dc.titleРоль ІТ-технологій для маркетингуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc659.117
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-2245-3364
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-1276-9891


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію