Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЧуйко, С. П.uk
dc.contributor.authorКравченко, О. П.uk
dc.date.accessioned2024-04-29T19:38:34Z
dc.date.available2024-04-29T19:38:34Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationКравченко О. П. Теоретичне обгрунтування зниження енергоємності міських автобусів з кондиціонером. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fmt/all-fmt-2024/paper/view/20904.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41647
dc.description.abstractПредставлено методику зниження енергоємності автобусів міських маршрутів з кондиціонером.uk
dc.description.abstractThe method of reducing the energy consumption of city route buses with air conditioning is presented.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fmt/all-fmt-2024/paper/view/20904
dc.subjectавтобус М3uk
dc.subjectенергоємністьuk
dc.subjectкондиціонерuk
dc.subjectвитрата паливаuk
dc.subjectнормуванняuk
dc.subjectохолодженнясалонуuk
dc.subjectМ3 busen
dc.subjectenergy consumptionen
dc.subjectair conditioningen
dc.subjectfuel consumptionen
dc.subjectfuel efficiencyen
dc.subjectrationingen
dc.subjectinteriorcoolingen
dc.titleТеоретичне обгрунтування зниження енергоємності міських автобусів з кондиціонеромuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc629.341:629.048
dc.relation.referencesГоворущенко Н. Я., Туренко А. Н. Системотехника транспорта. изд. 2-е изд., перераб. и доп. Харьков: РИО ХГАДТУ, 1999. 468 с.ru
dc.relation.referencesЕксплуатаційні властивості автотранспортних засобів: навч. посіб. в 3-х ч. Ч. 1. Динамічність та паливна економічність автотранспортних засобів / В. П. Сахно, А. В. Костенко, М. І. Загороднов та ін. Донецьк: «Ноулідж», 2014. 444 с.uk
dc.relation.referencesСахно В. П., Савостін-Косяк Д. О. Нормування витрати палива для міських автобусів з дизельним двигуном. Вісник Національного транспортного університету. Сер. Технічні науки. Київ: НТУ, 2017. Вип. 3. С. 141–15.uk
dc.relation.referencesКравченко О.П., Чуйко С.П. Дослідження теплового балансу салону автобусу у теплий період року. Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. Сєвєродонецьк: Вид-во СНУ ім. Володимира Даля, 2019. № 3 (251). С. 101–106.uk
dc.relation.referencesЧуйко С. П., Кравченко О. П. Критерии тепловой нагрузки кабины водителя автобуса МАЗ-206 в летний период эксплуатации. Wschodnioeuropejskie Czasopismo Naukowe (East European Scientific Journal). 2020. № 10 (62). С. 62–67.ru
dc.relation.referencesБорисенко А. О. Аналіз методів оцінки паливної економічності автомобілів. Автомобіль і електроніка. Сучасні технології. 2013. № 5. С. 46–51.uk
dc.relation.referencesКравченко О. П., Чуйко С. П. Особливості оцінки витрати палива міськими маршрутними автобусами оснащеними «Клімат-контролем». Новітні технології розвитку автомобільного транспорту: наук. пр. міжнар. наук.- практ. конф., 16–19 жовт. 2018 р. Харків: ХНАДУ. C. 124–126.uk
dc.relation.referencesChuiko S. P., Gerlici Ju., Kravchenko O. P. Determination of thermal inertia of air in the cabin of a city bus with an air-conditioning system / Proceedings of II International scientific and practical conference for applicants for higher education, of educational and scientists "Modern research: transport infrastructure and innovation technologies", 29-30 November 2023 Kyiv city. Volume 2. Р. 100-103en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію