Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЗагнітко, В. М.uk
dc.contributor.authorКолесницький, О. К.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:15:30Z
dc.date.available2024-04-30T07:15:30Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationЗагнітко В. М., Колесницький О. К. Інформаційна технологія моделювання ігрової ситуації в розподілених масштабованих системах. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2024/paper/view/20543.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41709
dc.description.abstractДана робота присвячена вивченню та аналізу інформаційної технології моделювання ігрової ситуації в розподілених масштабованих системах. У контексті зростаючої популярності віртуальної реальності та онлайн-ігор, це дослідження спрямоване на розробку та оптимізацію технологічних рішень, які дозволяють створювати та управляти ігровими сценаріями у розподілених мережах. Основний акцент робиться на аналізі ефективності та можливостях застосування інформаційних технологій для моделювання складних ігрових ситуацій з використанням розподілених обчислювальних ресурсів. Результати дослідження можуть мати важливе значення для подальшого розвитку онлайн-ігор та віртуальної взаємодії, забезпечуючи нові можливості для гравців у створенні та дослідженні ігрових віртуальних світів.uk
dc.description.abstractThis work is devoted to the study and analysis of information technology for modeling game situations in distributed scalable systems. In the context of the growing popularity of virtual reality and online games, this research aims to develop and optimize technological solutions that will allow creating and managing game scenarios in distributed networks. The main emphasis is on the analysis of the effectiveness and possibilities of using information technologies for modeling complex game situations using distributed computing resources. The results of the study can be important for the further development of online games and virtual interaction, providing new opportunities for players to create and explore game virtual worlds.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2024/paper/view/20543
dc.subjectінформаційна технологіяuk
dc.subjectмоделювання ігрової ситуаціїuk
dc.subjectмасштабована системаuk
dc.subjectinformation technologyen
dc.subjectgame situation simulationen
dc.subjectscalable systemen
dc.titleІнформаційна технологія моделювання ігрової ситуації в розподілених масштабованих системахuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.9
dc.relation.referencesАдаптивний ігровий метод синхронізації сигналів розподілених систем / П. Кравець // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Сер.: Комп’ютерні науки та інформаційні технології. – 2015. – № 826. – С. 420-427.uk
dc.relation.referencesМетод оптимізації інформаційних моделей масштабованих у просторі аналітичних вебсистем за критерієм повноти їхньої топологічної спостережуваності / В. Б. Мокін, Є. М. Крижановський, А. М. Лучко, Б. С. Білецький, С. О. Жуков // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2021. – № 6. – С. 131-141. – DOI: https://doi.org/10.31649/1997-9266-2021-159-6-131-141.uk
dc.relation.referencesОснови інформаційних технологій : навчальний посібник / Т. М. Басюк, Н. О. Думанський, О. В. Пасічник ; МОН України ; за ред. В. В. Пасічник. – Львів : Новий Світ-2000, 2012. – 390 сuk
dc.relation.referencesОснови інформаційних технологій : навчальний посібник / Т. М. Басюк, Н. О. Думанський, О. В. Пасічник ; МОН України ; за ред. В. В. Пасічник. – 2022uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію