Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДенесяк, О. І.uk
dc.contributor.authorПаламарчук, Є. А.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:15:45Z
dc.date.available2024-04-30T07:15:45Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationДенесяк О. І.,Паламарчук Є. А. Розробка моделі системи аналізу контексту з урахуванням поведінки здобувача на всіх етапах оцінювання. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2024/paper/view/20613.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41720
dc.description.abstractДані тези присвячені поєднанню математичних моделей оцінювання знань для забезпечення якісного навчального процесу в дистанційному режимі, включаючи стороні фактори, що можуть вплинути на результат. Запропоновані математичні моделі мають адаптаційні складові та є основою для прокторингової системи та системи аналізу контексту, що в симбіозі складають інформаційні технології для забезпечення якісного процесу оцінювання знань.uk
dc.description.abstractThis study is devoted to the combination of mathematical models of knowledge assessment to ensure a high-quality educational process in the distance mode, including external factors that can affect the result. The proposed mathematical models have adaptive components and are the basis for the proctoring system and the context analysis system, which in symbiosis make up information technologies to ensure the quality process of knowledge assessment.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2024/paper/view/20613
dc.subjectматематичні моделіuk
dc.subjectсистеми оцінювання знаньuk
dc.subjectаналіз тестуuk
dc.subjectпрокторингuk
dc.subjectагентuk
dc.subjectагентні системиuk
dc.subjectmathematical modelsen
dc.subjectknowledge assessment systemsen
dc.subjecttest analysisen
dc.subjectproctoringen
dc.subjectagenten
dc.subjectagent systemsen
dc.titleРозробка моделі системи аналізу контексту з урахуванням поведінки здобувача на всіх етапах оцінюванняuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.42
dc.relation.referencesA. Fedonuyk, V. Yunchyk, T. Cheprasova, S. Yatsyuk, “The Models of Data and Knowledge Representation in Educational System of Mathematical Training of IT-specialists”, in 2020 IEEE 15th International Conference on Computer Sciences and Information Technologies (CSIT), Zbarazh, Ukraine, 2020, pp. 269-272. 10.1109/CSIT49958.2020.9321899
dc.relation.referencesY. A. Palamarchuk, O. O. Kovalenko, “Optimization of Electronic Test Parameters in Learning Management Systems”, The Proceedings of the 2nd International Workshop on Information-Communication Technologies & Embedded Systems (ICTES 2020), vol-2762, pp.98-109, November 2020.en
dc.relation.referencesЄ. А. Паламарчук і О. І. Денесяк, «ПОБУДОВА АГЕНТНОЇ МОДЕЛІ З АДАПТАЦІЙНИМИ ВЛАСТИВОСТЯМИ В ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЯХ АНАЛІЗУ КОНТЕКСТУ В СИСТЕМАХ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ», Вісник ВПІ, вип. 5, с. 32–40, Жовт. 2023.uk
dc.relation.referencesO. V. Bisikalo, O. O. Kovalenko, Y. A. Palamarchuk, “Models of Behavior of Agents in the Learning Management System”, 2019 IEEE 14th International Conference on Computer Sciences and Information Technologies (CSIT), Lviv, Ukraine, 2019, pp. 222-227.en
dc.relation.referencesA. Fedonuyk, V. Yunchyk, I. Mukutuyk, O. Duda and S. Yatsyuk, “Application of the hierarchy analysis method for the choice of the computer mathematics system for the IT sphere specialists preparation”, in XII International Conference on Mathematics, Science and Technology Education, Kryvyi Rih, Ukraine, 2021. 10.1088/1742-6596/1840/1/012065.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію