Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЗавальнюк, М. Є.uk
dc.contributor.authorКовалюк, О. О.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:16:25Z
dc.date.available2024-04-30T07:16:25Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationЗавальнюк М. Є., Ковалюк В. В., Використання чат-ботів у бізнесі. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2024/paper/view/20395.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41736
dc.description.abstractДана доповідь присвячена дослідженню можливостей та переваг використання чат-ботів у сфері бізнесу. Шляхом аналізу існуючих реалізацій чат-ботів у бізнесі та їхніх переваг, а також вивчення потенційних недоліків та проблем, що можуть виникнути при їх використанні, виявлено ключові аспекти цієї технології для підвищення ефективності комунікації з клієнтами та оптимізації робочих процесів у бізнесі.uk
dc.description.abstractThis report is devoted to the study of the opportunities and advantages of using chatbots in the field of business. By analyzing the existing implementations of chatbots in business and their advantages, as well as studying potential disadvantages and problems that may arise when using them, the key aspects of this technology for improving the efficiency of communication with customers and optimizing business processes are identified.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2024/paper/view/20395
dc.subjectчат-ботиuk
dc.subjectбізнесuk
dc.subjectавтоматизаціяuk
dc.subjectкомунікація з клієнтамиuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectchatbotsen
dc.subjectbusinessen
dc.subjectautomationen
dc.subjectcustomer communicationen
dc.subjectefficiencyen
dc.titleВикористання чат-ботів у бізнесіuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.896
dc.relation.referencesЩо таке чат-боти і 7 способів, як використовувати їх для бізнесу. AG Marketing. URL: https://ag.marketing/blog/chat-botidlya-biznesu-2/ (дата звернення: 11.03.2024).uk
dc.relation.referencesЩо таке чат-бот? Різновиди чат-ботів для бізнесу. https://gerabot.com/article/sho_take_chatbot_riznovidi_chatbotiv_dlya_biznesu. URL: https://gerabot.com/article/sho_take_chatbot_riznovidi_chatbotiv_dlya_biznesu (дата звернення: 11.03.2024).uk
dc.relation.referencesRaj S. Building Chatbots with Python: Using Natural Language Processing and Machine Learning. Apress, 2018. 211 с.en
dc.relation.referencesChatbots / A. Kohne та ін. Wiesbaden : Springer Fachmedien Wiesbaden, 2020. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-658- 28849-5 (дата звернення: 11.03.2024). 209 с.
dc.relation.referencesFinance.UA. Як бізнесу автоматизувати комунікації за допомогою чат-ботів, – поради експерта – Finance.ua. Новини фінансів України та світу - Finance.ua. URL: https://news.finance.ua/ua/yak-biznesu-avtomatyzuvaty-komunikacii-zadopomohoyu-chat-botiv-porady-eksperta (дата звернення: 11.03.2024).uk
dc.relation.referencesCisek G. Triumph of Artificial Intelligence: How Artificial Intelligence Is Changing the Way We Live Together. Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, 2022.en
dc.relation.referencesCreate a custom question and answer chatbot - QnABot on AWS. URL: https://docs.aws.amazon.com/solutions/latest/qnaboton-aws/solution-overview.html (дата звернення: 11.03.2024).en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію