Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПоуданєн, Ю. Є.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:51:37Z
dc.date.available2024-04-30T07:51:37Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationПоуданєн Ю. Є. Наставництво як спосіб покращення дистанційного навчального процесу. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20840.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41852
dc.description.abstractВ роботі розглянуто вплив сучасних технологій на процес навчання, а також метод наставництва який має на меті покращити навчальний процес за допомогою досвіду вчителя.uk
dc.description.abstractThe paper considers the impact of modern technologies on the learning process, as well as the method of mentoring, which aims to improve the learning process through the teacher’s experience.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20840
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectнаставництвоuk
dc.subjectнаставництво студентівuk
dc.subjectremote learninguk
dc.subjectmentoringuk
dc.subjectstudent mentoringuk
dc.titleНаставництво як спосіб покращення дистанційного навчального процесуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylyanska I., Kobylianskyi O., Tatarchuk V., & Pugach S. (2022). Method of the assessment of the professional competence formation. Modern Science Moderni veda, 4, 31-41.
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylianskyi O., Kobylyanska I., Pugach S., & Akimova O. (2022). Methodology and information formation of professional competency of the specialists in the system of postgraduate education. Modern Science Moderni veda, 5, 77-87.
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylianskyi O., & Puhach V. (2022). Improvement of the procedure of the professional competence evaluation of the students of technical specialties. Modern Science Moderni veda, 3, 53-60.
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylyanska I., Kobylianskyi O., & Puhach V. (2023). Psychological and didactic fundamentals of modern educational technologies of visualization. , 1, 36-43.
dc.relation.references, ., & , . (2014). - . . : . : . . , . 132, 6165.
dc.relation.referencesKobylianskyi, O., Stavnycha, ., Dembitska, S., Kobylianska, I., & Miastkovska, M. (2024). Innovative Learning Technologies in the Process of Training Specialists of Engineering Specialties in the Conditions of Digitalization of Higher Education. Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 911. Springer, Cham. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-031-53382-2_1.
dc.relation.referencesMiastkovska, M., Dembitska, S., Puhach, V., Kobylianska, I., & Kobylianskyi, O. (2024). Improving the Efficiency of Students Independent Work During Blended Learning in Technical Universities. Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 899. Springer, Cham. URL: https://doi.org/10.1007/978-3031-51979-6_21.
dc.relation.referencesRhiannon, P., & Swapna, K. (2021). Mentoring Graduate Students Online: Strategies and Challenges. International Review of Research in Open and Distributed Learning, 22(2), 267284. URL: https://doi.org/10.19173/irrodl.v22i2.5093.
dc.relation.referencesSeery, C., Andres, A., Moore-Cherry, N., & et al. (2021). Students as Partners in Peer Mentoring: Expectations, Experiences and Emotions. Innov High Educ 46, 663681. URL: https://doi.org/10.1007/s10755-021-09556-8.


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію