Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЖук, Д. В.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:51:49Z
dc.date.available2024-04-30T07:51:49Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationЖук Д. В. Роль молоді в розвитку науки: перспективи інтерактивного навчання. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20561.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41860
dc.description.abstractРозглянуто значення молоді у відновленні наукового потенціалу та просуванні науки вперед у контексті сучасних технологій. Акцент зроблено на ролі інтерактивного навчання у залученні молоді до науково-дослідницької діяльності. Доповідь проаналізовано з точки зору теоретичних підходів до інтерактивного навчання та емпіричних досліджень щодо його ефективності в контексті наукової освіти. Надано приклади успішного використання інтерактивних методів у навчанні молоді в наукових закладах. Доповідь висвітлює можливості і виклики, пов’язані з впровадженням інтерактивного навчання в наукову сферу та пропонує стратегії для забезпечення його успішності. Висновки доповіді підкреслюють важливість стимулювання активної участі молоді у наукових дослідженнях через інноваційні методи навчання, що сприяють розвитку критичного мислення, творчості та співпраці.uk
dc.description.abstractThe importance of youth in the restoration of scientific potential and the advancement of science in the context of modern technologies is considered. Emphasis is placed on the role of interactive learning in engaging youth in scientific research activities. The presentation is analyzed from the standpoint of theoretical approaches to interactive learning and empirical research on its effectiveness in the context of scientific education. Examples of successful implementation of interactive methods in youth education in scientific institutions are provided. The presentation highlights the opportunities and challenges associated with the integration of interactive learning into the scientific sphere and proposes strategies to ensure its success. The conclusions of the presentation underscore the importance of stimulating active youth participation in scientific research through innovative teaching methods that foster critical thinking, creativity, and collaboration.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20561
dc.subjectмолодьuk
dc.subjectнаукаuk
dc.subjectінтерактивне навчанняuk
dc.subjectцифрова трансформаціяuk
dc.subjectнаукові навичкиuk
dc.subjectyouthuk
dc.subjectscienceuk
dc.subjectinteractive learninguk
dc.subjectdigital transformationuk
dc.subjectscientific skillsuk
dc.titleРоль молоді в розвитку науки: перспективи інтерактивного навчанняuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc001-053.6
dc.relation.references, . ., & , . . (2014). - . : , , , : . . . -: , . 38, 310315.
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylianskyi O., Kobylyanska I., Rysynets N., & Kovtonyuk M. (2022). Information technology for organization of the ascerting stage of pedagogical experiment. Modern Science Moderni veda, 2, 157-165.
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylyanska I., Kobylianskyi O., Tatarchuk V., & Pugach S. (2022). Method of the assessment of the professional competence formation. Modern Science Moderni veda, 4, 31-41.
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylianskyi O., Kobylyanska I., Pugach S., & Akimova O. (2022). Methodology and information formation of professional competency of the specialists in the system of postgraduate education. Modern Science Moderni veda, 5, 77-87.
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylianskyi O., & Puhach V. (2022). Improvement of the procedure of the professional competence evaluation of the students of technical specialties. Modern Science Moderni veda, 3, 53-60.
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylyanska I., Kobylianskyi O., & Puhach V. (2023). Psychological and didactic fundamentals of modern educational technologies of visualization. , 1, 36-43.
dc.relation.references, ., & , . (2014). - . . : . : . . , . 132, 6165.
dc.relation.referencesKobylianskyi, O., Stavnycha, ., Dembitska, S., Kobylianska, I., & Miastkovska, M. (2024). Innovative Learning Technologies in the Process of Training Specialists of Engineering Specialties in the Conditions of Digitalization of Higher Education. Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 911. Springer, Cham. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-031-53382-2_1.
dc.relation.referencesMiastkovska, M., Dembitska, S., Puhach, V., Kobylianska, I., & Kobylianskyi, O. (2024). Improving the Efficiency of Students Independent Work During Blended Learning in Technical Universities. Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 899. Springer, Cham. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-031-519796_21.
dc.relation.referencesSopovnik R., Pinaeva O., Dembitska S., Kobylyanska I., & Kobylianskyi O. (2022). Information approach for a faculty preparation strategy in a modern technical educational institute of education. Modern Science Moderni veda, 6, 142-151.
dc.relation.referencesSmith, J. (2020). Engaging Youth in Science: Strategies and Challenges. Journal of Science Education, 10(2).
dc.relation.referencesJohnson, A. (2018). Interactive Learning: A Catalyst for Developing Scientific Skills Among Youth. International Journal of Educational Technology, 5(1).
dc.relation.referencesMartinez, B. (2019). Digital Transformation in Science Education: Opportunities and Challenges. Educational Technology Research and Development, 15(3).
dc.relation.referencesMayer, R. E. (2009). Multimedia learning. Cambridge University Press.
dc.relation.referencesSiemens, G. (2005). Connectivism: A learning theory for the digital age. International Journal of Instructional Technology and Distance Learning, 2(1).
dc.relation.referencesShaffer, D. W., Squire, K. R., Halverson, R., & Gee, J. P. (2005). Video games and the future of learning. Phi delta kappan, 87(2).
dc.relation.referencesBonk, C. J., & Graham, C. R. (Eds.). (2006). Handbook of blended learning: Global perspectives, local designs. John Wiley & Sons.


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію