Show simple item record

dc.contributor.authorЛукашук, О. О.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:51:50Z
dc.date.available2024-04-30T07:51:50Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationЛукашук О. О. Сучасні педагогічні технології в закладах вищої освіти: змінюючи ландшафт навчання. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20564.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41861
dc.description.abstractУ сучасному світі, де технології швидко розвиваються, освіта постійно знаходиться у стані трансформації. Заклади вищої освіти активно впроваджують сучасні педагогічні технології з метою підвищення якості навчання та підготовки студентів до викликів сучасного світу. Ця стаття пропонує огляд основних сучасних педагогічних технологій, які застосовуються у вищих навчальних закладах, включаючи використання інтерактивних технологій, онлайн-навчання та дистанційні курси, персоналізоване навчання, співпрацю та відкрите навчання. Особлива увага приділяється ролі викладача у сучасному навчальному процесі та його взаємодії зі студентами у контексті нових технологій.uk
dc.description.abstractIn today's rapidly evolving world, education is constantly undergoing transformation. Higher education institutions are actively implementing modern pedagogical technologies to improve the quality of education and prepare students for the challenges of the modern world. This article offers an overview of the main modern pedagogical technologies used in higher education institutions, including the use of interactive technologies, online learning and distance courses, personalised learning, collaboration and open learning. Particular attention is paid to the role of the teacher in the modern educational process and his/her interaction with students in the context of new technologies.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20564
dc.subjectСучасні педагогічні технологіїuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectінтерактивні технологіїuk
dc.subjectонлайн-навчанняuk
dc.subjectперсоналізоване навчанняuk
dc.subjectвідкрите навчанняuk
dc.subjectроль викладачаuk
dc.subjectколаборативне навчанняuk
dc.subjectModern pedagogical technologiesen
dc.subjecthigher educationen
dc.subjectinteractive technologiesen
dc.subjectonline learningen
dc.subjectpersonalisedlearningen
dc.subjectopen learningen
dc.subjectrole of the teacheren
dc.subjectcollaborative learningen
dc.titleСучасні педагогічні технології в закладах вищої освіти: змінюючи ландшафт навчанняuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc37.091
dc.relation.referencesКобилянська, І. М., & Кобилянський, О. В. (2013). Застосування ризик-орієнтованого підходу при формуванні у студентів компетенцій з безпеки життєдіяльності. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал, 7 (33), С. 109– 119.uk
dc.relation.referencesВербівський, Д. (2023). Інноваційні технології в закладі вищої освіти. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота, 2 (53), 30–33.uk
dc.relation.referencesДембіцька, С. В., & Кобилянський, О. В. (2015). Застосування дистанційного навчання під час викладання охорони праці. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 41, 287–291.uk
dc.relation.referencesБібік, Н. В. (Ред.), Кравченко, Н. С., & Москаленко, О. В. та ін. (2004). Сучасні педагогічні технології: навчальний посібник. К.: Видавництво А.С.К.uk
dc.relation.referencesКобилянський, О. В., & Кобилянська, І. М. (2013). Формування ризик-орієнтованого мислення в процесі вивчення дисципліни «Безпека життєдіяльності». Наукові записки ВДПУ ім. М. Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія: зб. наук. праць. Вип. 39, 41–46uk
dc.relation.referencesДубасенюк, О. (2014). Інновації в сучасній освіті. Інновації в освіті: інтеграція науки і практики: збірник науковометодичних праць, 12–28.uk
dc.relation.referencesKebritchi, M., Lipschuetz, A., & Santiague, L. (2017). Issues and challenges for teaching successful online courses in higher education: A literature review. Journal of Educational Technology Systems, 46(1), 4-29.en
dc.relation.referencesKobylianska I. M. Otsinka ryzyku ymovirnykh nebezpek na robochomu mistsi / I. M. Kobylianska, N. S. Lypova / Innovatsiini tekhnolohii v protsesi pidhotovky fakhivtsiv : Zb. nauk. pr. Mizhn. nauk.-prakt. internet-konf. – Vinnytsia : VNTU, 2016. – C. 80–82.en
dc.relation.referencesPicciano, A. G. (2017). Theories and frameworks for online education: Seeking an integrated model. Online Learning, 21(3), 166- 190.en
dc.relation.referencesКобилянський, О. В., & Кобилянська, І. М. (2013). Застосування системного підходу при формуванні компетенцій з безпеки життєдіяльності. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 36, 296–301.uk
dc.relation.referencesХома, Т. (2020). Активні методи навчання в педагогіці вищої школи. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 69, 149–152.uk
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylianskyi O., Kobylyanska I., Rysynets N., & Kovtonyuk M. (2022). Information technology for organization of the ascerting stage of pedagogical experiment. Modern Science – Moderni veda, 2, 157-165.en
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylyanska I., Kobylianskyi O., Tatarchuk V., & Pugach S. (2022). Method of the assessment of the professional competence formation. Modern Science – Moderni veda, 4, 31-41.en
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylianskyi O., Kobylyanska I., Pugach S., & Akimova O. (2022). Methodology and information formation of professional competency of the specialists in the system of postgraduate education. Modern Science – Moderni veda, 5, 77-87.en
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylianskyi O., & Puhach V. (2022). Improvement of the procedure of the professional competence evaluation of the students of technical specialties. Modern Science – Moderni veda, 3, 53-60en
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylyanska I., Kobylianskyi O., & Puhach V. (2023). Psychological and didactic fundamentals of modern educational technologies of visualization. Педевтологія, 1, 36-43.en
dc.relation.referencesКобилянський, О., & Дембіцька, С. (2014). Використання інтернет-технологій у процесі вивчення безпеки життєдіяльності. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, вип. 132, 61–65.uk
dc.relation.referencesKobylianskyi, O., Stavnycha, Т., Dembitska, S., Kobylianska, I., & Miastkovska, M. (2024). Innovative Learning Technologies in the Process of Training Specialists of Engineering Specialties in the Conditions of Digitalization of Higher Education. Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 911. Springer, Cham. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-031-53382-2_1.en
dc.relation.referencesMiastkovska, M., Dembitska, S., Puhach, V., Kobylianska, I., & Kobylianskyi, O. (2024). Improving the Efficiency of Students’ Independent Work During Blended Learning in Technical Universities. Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 899. Springer, Cham. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-031-51979-6_21en


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record