Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСидорук, О. О.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:51:50Z
dc.date.available2024-04-30T07:51:50Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationСидорук О. О. Застосування дистанційного навчання в процесі підготовки майбутніх фахівців інженерних спеціальностей. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20848.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41862
dc.description.abstractДосліджено вплив пандемії COVID-19 на систему освіти, розглядаючи переваги та виклики дистанційного навчання та перспективи його подальшого розвитку на основі системи дистанційного навчання Neuron для студентів інженерів.uk
dc.description.abstractThe impact of the COVID-19 pandemic on the education system was studied, considering the advantages and challenges of distance learning and the prospects for its further development based on the Neuron distance learning system for engineering students.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20848
dc.subjectдистанційна освіта; пандемія COVID-19; освітні технології; платформи для онлайннавчання; Neuron; Moodleuk
dc.subjectdistance education; COVID-19 pandemic; educational technologies; online learning platforms; Neurons;Moodleuk
dc.titleЗастосування дистанційного навчання в процесі підготовки майбутніх фахівців інженерних спеціальностейuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylyanska I., Kobylianskyi O., Tatarchuk V., & Pugach S. (2022). Method of the assessment of the professional competence formation. Modern Science Moderni veda, 4, 31-41.
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylianskyi O., Kobylyanska I., Pugach S., & Akimova O. (2022). Methodology and information formation of professional competency of the specialists in the system of postgraduate education. Modern Science Moderni veda, 5, 77-87.
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylianskyi O., & Puhach V. (2022). Improvement of the procedure of the professional competence evaluation of the students of technical specialties. Modern Science Moderni veda, 3, 53-60.
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylyanska I., Kobylianskyi O., & Puhach V. (2023). Psychological and didactic fundamentals of modern educational technologies of visualization. , 1, 36-43.
dc.relation.referencesKobylianskyi, O., Stavnycha, ., Dembitska, S., Kobylianska, I., & Miastkovska, M. (2024). Innovative Learning Technologies in the Process of Training Specialists of Engineering Specialties in the Conditions of Digitalization of Higher Education. Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 911. Springer, Cham. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-031-53382-2_1.
dc.relation.referencesMiastkovska, M., Dembitska, S., Puhach, V., Kobylianska, I., & Kobylianskyi, O. (2024). Improving the Efficiency of Students Independent Work During Blended Learning in Technical Universities. Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 899. Springer, Cham. URL: https://doi.org/10.1007/9783-031-51979-6_21.
dc.relation.referencesOnline Education And eLearning Expected To Reach $350 Billion By 2025. By TeachThought Staff. (November 8, 2020). URL: https://www.teachthought.com/the-future-of-learning/online-education/.
dc.relation.referencesOpen-Source Learning Management System. Moodlerooms. (2012). Archived from the original on 27 December 2010. URL: https://web.archive.org/web/20101227034938/http://www.moodlerooms.com/resources/moodle-resources/.


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію