Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСіверт, І.uk
dc.contributor.authorСоцький, Б.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:52:02Z
dc.date.available2024-04-30T07:52:02Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationСіверт І., Соцький Б. Формування стратегії професійного розвитку. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20352.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41868
dc.description.abstractвизначені фактори, що впливають на цей процес. Відзначається можливість коригування стратегії відповідно до змін у робочому та соціокультурному середовищі. Окреслено відмінності між глобальними та ситуативними стратегіями, зважаючи на їх роль у професійному житті людини. Визначено важливість вибору ефективних стратегій в умовах змін на ринку праці.uk
dc.description.abstractparticular, the factors influencing this process. The possibility of adjusting the strategy in accordance with changes in the working and socio-cultural environment is noted. The differences between global and situational strategies are outlined, taking into account their role in a person's professional life. The importance of choosing effective strategies in the face of changes in the labour market is determined.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20352
dc.subjectстратегія професійного розвитку; фактори впливу на професійний розвиток;соціокультурне середовище; роль освіти у розвитку стратегії; ринок праціuk
dc.subjectprofessional development strategy; factors of influence on professional development; socio-culturalenvironment; role of education in the development of the strategy; labour marketuk
dc.titleФормування стратегії професійного розвиткуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc159.923
dc.relation.referencesDembitska S, Kobylianska I, Kobylianskyi O., Kuzmenk O. Training of Technical Specialties for Work Protection Professional Activity According to the Requirements of the Transdisciplinary Approach. Professional Pedagogics. 2023. 1(26). . 110121. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2023.26.110-121
dc.relation.referencesDembitska S, Kobylianska I, Kobylianskyi O., Kuzmenk O. Training of Technical Specialties for Work Protection Professional Activity According to the Requirements of the Transdisciplinary Approach. Professional Pedagogics. 2023. 1(26). . 110-121. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2023.26.110-121
dc.relation.referencesDembitska S, Kuzmenko O. S. Using technology of open space as one of the innovative methods of active learning in the training of technical specialities. Collective monograph. New impetus for the advancement of pedagogical and psychological sciences in Ukraine and EU countries: research matters: collective monograph. Riga, Latvia: Baltija Publishing. 2021. .201215.
dc.relation.referencesDembitska S., Kuzmenko O., Savchenko I., Demianenko V., Safronova A. Digitization of the Educational and Scientific Space Based on STEAM Education. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, 2024. vol 901. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-53022-7_34
dc.relation.referencesMiastkovska M., Dembitska S., Puhach V., Kobylianska I., Kobylianskyi O. Improving the efficiency of students independent work during blended learning in technical universities. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, 2024. vol 899. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-03151979-6_21
dc.relation.references.. : . - . : 13.00.04. . .. . 2009. 542 .
dc.relation.references., ., . STEM- . Collective monograph. Education in the post-coronavirus world: the place of information and innovative technologies. Publishing House of Katowice School of Technology. 2020. .195210
dc.relation.references.. . : , , : . . V . . .-. -, , 20 . 2023 . / . . . . , . . . : , 2023. .108-110.
dc.relation.references.. . . 2021. 6(1-2). . 16. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2021-6-1-001-006
dc.relation.references.., . ., .. . . 2020. 46. .117124.
dc.relation.references.., .. . STEAM- : - (. , 21 2023 ). : , 2023. .347-348
dc.relation.references.., .., .. 015 . - - : , , (-2022) : . : , 2022..450-451.
dc.relation.references.., .., .. . . - : . : . 2020. .91112
dc.relation.references.., ., . . . 2022. 7(1-2). . 0107. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2022-7-1-001-007


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію