dc.contributor.author | Кобилянська, І. М. | uk |
dc.contributor.author | Колодний, В. В. | uk |
dc.contributor.author | Зубко, В. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-04-30T07:52:04Z | |
dc.date.available | 2024-04-30T07:52:04Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Кобилянська І. М., Колодний В. В., Зубко В. В. Дослідження переважань студентів під час онлайн-опитувань на заняттях щодо типів ви-користовуваних шкал // Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20563. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41872 | |
dc.description.abstract | Описано результати досліджень переважань студентів стосовно типів шкал для вимірювання або оцінювання різноманітних факторів в процесі прийняття рішень. Ці дослідження проводилися за допомогою онлайнопитувань. Виявилося, що студенти надають перевагу використанню візуальних шкал порівняно з вербальними і числовими шкалами. Зроблено висновок, що при розробці нових інформаційних технологій підтримки прийняття рішень та експертного оцінювання потрібно візуалізувати використовувані шкали. | uk |
dc.description.abstract | The results of studies of students' preferences regarding the types of scales for measuring or evaluating various factors in the decision-making process are described. These studies were conducted using online surveys. It turned out that students prefer the use of visual scales compared to verbal and numerical scales. It was concluded that when developing new information technologies for decision support and expert evaluation, it is necessary to visualize the used scales. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20563 | |
dc.subject | навчальний процес | uk |
dc.subject | інформаційні технології | uk |
dc.subject | переважання студентів | uk |
dc.subject | онлайн-опитування | uk |
dc.subject | типи шкал | uk |
dc.subject | прийняття рішень | uk |
dc.subject | експертне оцінювання | uk |
dc.subject | візуалізація | uk |
dc.subject | educational process | en |
dc.subject | information technology | en |
dc.subject | students’ preferences | en |
dc.subject | online survey | en |
dc.subject | types of scales | en |
dc.subject | decision making | en |
dc.subject | expert evaluation | en |
dc.subject | visualization | en |
dc.title | Дослідження переважань студентів під час онлайн-опитувань на заняттях щодо типів використовуваних шкал | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378:371.333 | |
dc.relation.references | Дембіцька, С. В., Кобилянська, І. М. (2023). Вдосконалення професійної підготовки фахівців технічних спеціальностей в контексті інноваційного розвитку вищої освіти. Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції:
збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Кропивницький, 21 квітня 2023 року). Кропивницький: ДонДУВС, 347-348. | uk |
dc.relation.references | Dembitska S., Kobylianskyi O., Kobylyanska I., Rysynets N., & Kovtonyuk M. (2022). Information technology for
organization of the ascerting stage of pedagogical experiment. Modern Science – Moderni veda, 2, 157-165. | en |
dc.relation.references | Dembitska S., Kobylyanska I., Kobylianskyi O., Tatarchuk V., & Pugach S. (2022). Method of the assessment of the
professional competence formation. Modern Science – Moderni veda, 4, 31-41. | |
dc.relation.references | Dembitska S., Kobylianskyi O., Kobylyanska I., Pugach S., & Akimova O. (2022). Methodology and information formation of
professional competency of the specialists in the system of postgraduate education. Modern Science – Moderni veda, 5, 77-87 | en |
dc.relation.references | Dembitska S., Kobylyanska I., Kobylianskyi O., & Puhach V. (2023). Psychological and didactic fundamentals of modern
educational technologies of visualization. Педевтологія, 1, 36-43. | en |
dc.relation.references | Kobylianskyi, O., Stavnycha, Т., Dembitska, S., Kobylianska, I., & Miastkovska, M. (2024). Innovative Learning
Technologies in the Process of Training Specialists of Engineering Specialties in the Conditions of Digitalization of Higher
Education. Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems,
vol 911. Springer, Cham. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-031-53382-2_1. | en |
dc.relation.references | Miastkovska, M., Dembitska, S., Puhach, V., Kobylianska, I., & Kobylianskyi, O. (2024). Improving the Efficiency of
Students’ Independent Work During Blended Learning in Technical Universities. Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged
Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 899. Springer, Cham. URL: https://doi.org/10.1007/978-
3-031-51979-6_21. | en |
dc.relation.references | Колодний, В. В. (2021). Рекомендації з покращення процедур, методів та інформаційних технологій прийняття рішень.
Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 18 березня 2021 р. URL:
https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2021/paper/view/11670. | uk |
dc.relation.references | Колодний, В. В., Зубко, В. В. (2023). Інформаційна технологія конструювання шкал для експертного оцінювання альтернатив в когнітивно-комфортних умовах. Матеріали LІІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23
червня 2023 р. URL: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2023/paper/view/18710/15497. | uk |