Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКобилянська, І. М.uk
dc.contributor.authorКолодний, В. В.uk
dc.contributor.authorЗубко, В. В.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:52:04Z
dc.date.available2024-04-30T07:52:04Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationКобилянська І. М., Колодний В. В., Зубко В. В. Дослідження переважань студентів під час онлайн-опитувань на заняттях щодо типів ви-користовуваних шкал // Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20563.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41872
dc.description.abstractОписано результати досліджень переважань студентів стосовно типів шкал для вимірювання або оцінювання різноманітних факторів в процесі прийняття рішень. Ці дослідження проводилися за допомогою онлайнопитувань. Виявилося, що студенти надають перевагу використанню візуальних шкал порівняно з вербальними і числовими шкалами. Зроблено висновок, що при розробці нових інформаційних технологій підтримки прийняття рішень та експертного оцінювання потрібно візуалізувати використовувані шкали.uk
dc.description.abstractThe results of studies of students' preferences regarding the types of scales for measuring or evaluating various factors in the decision-making process are described. These studies were conducted using online surveys. It turned out that students prefer the use of visual scales compared to verbal and numerical scales. It was concluded that when developing new information technologies for decision support and expert evaluation, it is necessary to visualize the used scales.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20563
dc.subjectнавчальний процесuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectпереважання студентівuk
dc.subjectонлайн-опитуванняuk
dc.subjectтипи шкалuk
dc.subjectприйняття рішеньuk
dc.subjectекспертне оцінюванняuk
dc.subjectвізуалізаціяuk
dc.subjecteducational processen
dc.subjectinformation technologyen
dc.subjectstudents’ preferencesen
dc.subjectonline surveyen
dc.subjecttypes of scalesen
dc.subjectdecision makingen
dc.subjectexpert evaluationen
dc.subjectvisualizationen
dc.titleДослідження переважань студентів під час онлайн-опитувань на заняттях щодо типів використовуваних шкалuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378:371.333
dc.relation.referencesДембіцька, С. В., Кобилянська, І. М. (2023). Вдосконалення професійної підготовки фахівців технічних спеціальностей в контексті інноваційного розвитку вищої освіти. Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Кропивницький, 21 квітня 2023 року). Кропивницький: ДонДУВС, 347-348.uk
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylianskyi O., Kobylyanska I., Rysynets N., & Kovtonyuk M. (2022). Information technology for organization of the ascerting stage of pedagogical experiment. Modern Science – Moderni veda, 2, 157-165.en
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylyanska I., Kobylianskyi O., Tatarchuk V., & Pugach S. (2022). Method of the assessment of the professional competence formation. Modern Science – Moderni veda, 4, 31-41.
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylianskyi O., Kobylyanska I., Pugach S., & Akimova O. (2022). Methodology and information formation of professional competency of the specialists in the system of postgraduate education. Modern Science – Moderni veda, 5, 77-87en
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylyanska I., Kobylianskyi O., & Puhach V. (2023). Psychological and didactic fundamentals of modern educational technologies of visualization. Педевтологія, 1, 36-43.en
dc.relation.referencesKobylianskyi, O., Stavnycha, Т., Dembitska, S., Kobylianska, I., & Miastkovska, M. (2024). Innovative Learning Technologies in the Process of Training Specialists of Engineering Specialties in the Conditions of Digitalization of Higher Education. Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 911. Springer, Cham. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-031-53382-2_1.en
dc.relation.referencesMiastkovska, M., Dembitska, S., Puhach, V., Kobylianska, I., & Kobylianskyi, O. (2024). Improving the Efficiency of Students’ Independent Work During Blended Learning in Technical Universities. Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 899. Springer, Cham. URL: https://doi.org/10.1007/978- 3-031-51979-6_21.en
dc.relation.referencesКолодний, В. В. (2021). Рекомендації з покращення процедур, методів та інформаційних технологій прийняття рішень. Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 18 березня 2021 р. URL: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2021/paper/view/11670.uk
dc.relation.referencesКолодний, В. В., Зубко, В. В. (2023). Інформаційна технологія конструювання шкал для експертного оцінювання альтернатив в когнітивно-комфортних умовах. Матеріали LІІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р. URL: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2023/paper/view/18710/15497.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію