Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСіверт, І.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:53:12Z
dc.date.available2024-04-30T07:53:12Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationСіверт І. Вибір професії в епоху цифрових технологій: виклики та аспекти. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20325.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41897
dc.description.abstractрозвитку цифрових технологій. Проаналізовано сучасний ландшафт ринку праці та вплив цифрових інновацій на різні сфери зайнятості. Наголошено на викликах, які ставить перед молоддю вибір професії у світлі технологічних трансформацій, а також розглянуто ключові аспекти, що визначають успішність кар'єрного росту в цифровому середовищі. Зокрема, розглядаються перспективні галузі та вимоги до професійного розвитку в епоху цифрової революції.uk
dc.description.abstractof digital technologies. The author analyses the current labour market landscape and the impact of digital innovations on various areas of employment. The author emphasises the challenges faced by young people in choosing a profession in the light of technological transformations, and considers the key aspects that determine the success of career growth in the digital environment. In particular, the article discusses promising industries and requirements for professional development in the digital age.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20325
dc.subjectвибір професіїuk
dc.subjectцифрові інноваціїuk
dc.subjectпрофесійний розвитокuk
dc.subjectтехнологічне середовищеuk
dc.subjectцифрова трансформація кар'єриuk
dc.subjectрозвиток цифрового суспільстваuk
dc.subjectcareer choiceuk
dc.subjectdigital innovationsuk
dc.subjectprofessional developmentuk
dc.subjecttechnological environmentuk
dc.subjectdigital careertransformationuk
dc.subjectdevelopment of digital societyuk
dc.titleВибір професії в епоху цифрових технологій: виклики та аспектиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc331.5:004.4
dc.relation.referencesDembitska S, Kobylianska I, Kobylianskyi O., Kuzmenk O. Training of Technical Specialties for Work Protection Professional Activity According to the Requirements of the Transdisciplinary Approach. Professional Pedagogics. 2023. 1(26). . 110121. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2023.26.110-121 2. Dembitska S, Kobylianska I, Kobylianskyi O., Kuzmenk O. Training of Technical Specialties for Work Protection Professional Activity According to the Requirements of the Transdisciplinary Approach. Professional Pedagogics. 2023. 1(26). . 110-121. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2023.26.110-121
dc.relation.referencesDembitska S, Kuzmenko O. S. Using technology of open space as one of the innovative methods of active learning in the training of technical specialities. Collective monograph. New impetus for the advancement of pedagogical and psychological sciences in Ukraine and EU countries: research matters: collective monograph. Riga, Latvia: Baltija Publishing. 2021. .201215.
dc.relation.referencesDembitska S., Kuzmenko O., Savchenko I., Demianenko V., Safronova A. Digitization of the Educational and Scientific Space Based on STEAM Education. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, 2024. vol 901. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-53022-7_34
dc.relation.referencesMiastkovska M., Dembitska S., Puhach V., Kobylianska I., Kobylianskyi O. Improving the efficiency of students independent work during blended learning in technical universities. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, 2024. vol 899. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-03151979-6_21
dc.relation.references20 2030 EdCamp 2017. URL: http://osvitanova.com.ua/posts/205-20profesii-maibutnoho2030-za-versiieiu-edcamp-2017
dc.relation.references. . . . 2024. (3(28). . 4552. https://doi.org/10.51707/2618-0529-2023-28-05
dc.relation.references.. . : , , : . . V . . .-. -, , 20 . 2023 . / . . . . , . . . : , 2023. .108-110.
dc.relation.references.. . . 2021. 6(1-2). . 16. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2021-6-1-001-006 10. .., . ., .. . . 2020. 46. .117124.
dc.relation.references.., .. . STEAM- : - (. , 21 2023 ). : , 2023. .347-348 12. .., .., .. 015 . - - : , , (-2022) : . : , 2022..450-451. 13. .., ., . . . 2022. 7(1-2). . 0107. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2022-7-1-001-007


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію