Show simple item record

dc.contributor.authorГончарук, Н. О.uk
dc.contributor.authorЯщенко, М. І.uk
dc.contributor.authorКоломієць, А. А.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:53:41Z
dc.date.available2024-04-30T07:53:41Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationГончарук Н. О., Ященко М. І., Коломієць А. А. Використання тестів для перевірки рівня знань та вмінь студентів з вищої математики. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20993.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41923
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання, пов'язані з перевіркою знань студентів з вищої математики. Здійснено короткий огляд теорій тестування, наведено матрицю тесту. Проведено аналіз опитування студентів щодо ефективності тестування у контексті об’єктивності оцінювання рівня знань та вмінь.uk
dc.description.abstractThe article examines the issues related to testing students' knowledge of higher mathematics. A brief overview of testing theories is provided, the test matrix is given. An analysis of the student survey on the effectiveness of testing in the context of the objectivity of assessing the level of knowledge and skills was carried out.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20993
dc.subjectтестуванняuk
dc.subjectтест-відповідностіuk
dc.subjectматематична підготовкаuk
dc.subjecttestingen
dc.subjecttest complianceen
dc.subjectmathematical preparationen
dc.titleВикористання тестів для перевірки рівня знань та вмінь студентів з вищої математикиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc318
dc.relation.referencesБулах І. Є., Мруга М. Р. Створюємо якісний тест: Навчальний посібник К.: Майстер-клас, 2006 160 с. URL: https://testcentr.org.ua/books/stvoryuyemo-yakisnyy-test.pdf.uk
dc.relation.referencesЗагребельний С.Л, Костіков О.А. Донбаська державна машинобудівна академія, м. КраматорськьМатематична модель метода адаптивного комп’ютерного тестування знань студентів.uk
dc.relation.referencesКоломієць А. А., Крупський Я. В, Тютюнник О.І, Коцюбівська К. І. Вища математика: невизначений інтеграл. Практикум для дистанційного навчання: електроний навчальний посібник комбінованого (локального та мережного) використання. Вінниця: ВНТУ, 2021. 4 с. URL: https://press.vntu.edu.ua/index.php/vntu/catalog/book/645uk
dc.relation.referencesКоломієць А. А., Клочко В. І. Знаннєво-діяльнісна складова компетентнісного підходу у навчанні інженерів. Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності: матеріали Міжнар. наук.-метод. Інтернет-конф. Вінниця, 17–18 травня 2018 р. Вінниця, 2018. С. 400–403. URL: https://conferences.vntu.edu.ua/public/files/pmovc/pmovc–2018_netpub.pdfuk
dc.relation.referencesКоломієць А. А. Фундаментальна математична підготовка майбутніх бакалаврів галузі електроніки і телекомунікації на засадах випереджувального навчання. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. 2021. № 2. С. 81–87.uk
dc.relation.referencesМетодика конструювання та приклади завдань з математики у форматі тестування PISA [Електронний ресурс] - http://surl.li/nwjqfuk
dc.relation.referencesO’Callaghan R., Morley M., & Schwartz A. Developing skill categories for the SAT math section. In K. Huff (Organizer), Connecting curriculum and assess; ment through meaningful score reports. Symposium conducted at the meeting of the National Council on Measurement in Education, San Diego, 2004.en


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record