Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorТатарчук, В. В.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:53:52Z
dc.date.available2024-04-30T07:53:52Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationТатарчук В. В. Проблеми формування графічної компетентності майбутніх фахівців у галузі електроніки та телекомунікацій засобами цифрових технологій. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20307.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41926
dc.description.abstractРозглянуто актуальну проблему визначення педагогічних умов, що забезпечують формування в майбутніх фахівців у галузі електроніки та телекомунікацій графічної компетентності засобами цифрових технологій та інших професійних якостей, які потрібні для здійснення успішної професійної діяльності в сучасному цифровому середовищі. Завдяки застосуванню метода опитування та незалежних експертних оцінок були визначені такі педагогічні умови: створення умов для розвитку пізнавального інтересу та забезпечення мотивації до провадження професійної діяльності майбутніх фахівців у галузі електроніки та телекомунікацій; готовність науковопедагогічних працівників сприяти розвитку графічної компетентності здобувачів; поступовий розвиток графічної компетентності як невід’ємної складової професійної компетентності здобувача; використання інноваційних педагогічних технологій з метою активізації навчально-пізнавальної діяльності здобувачів.uk
dc.description.abstractThe topical problem of defining pedagogical conditions that ensure the formation of future specialists in the field of electronics and telecommunications graphic competence by means of digital technologies and other professional qualities, which are required for successful professional activity in the modern digital environment, is considered. Thanks to the application of the survey method and independent expert evaluations, the following pedagogical conditions were determined: creating conditions for the development of cognitive interest and ensuring motivation for the professional activities of future specialists in the field of electronics and telecommunications; willingness of scientific and pedagogical workers to promote the development of graphic competence of applicants; gradual development of graphic competence as an integral component of the applicant's professional competence; the use of innovative pedagogical technologies in order to activate the educational and cognitive activities of the applicants.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20307
dc.subjectпрофесійна освітаuk
dc.subjectфахівці технічних спеціальностейuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectprofessional educationuk
dc.subjectspecialists in technical specialtiesuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.titleПроблеми формування графічної компетентності майбутніх фахівців у галузі електроніки та телекомунікацій засобами цифрових технологійuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.147
dc.relation.references, . ., & , . . (2016). . , 1 (1), 53-58. , . ., & , . . (2014). - . : , , , : . . . -: , . 38, 310315. , ., & , . (2013). . Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in Professional Training Methodology Theory Experience Problems, 35, 280-284. , . . (2010). . . : , 1, 243-250. , . . (2013). . . : . : , 7(256), 4348. , . . (2009). . , 6, 114120. , . ., & , . . (2014). . . : - , 6 (2), 120-124. . . . , . ., & , . . (2013). . . , 10 (4), 78-85. URL: http://nbuv. gov. ua/UJRN/vluf_2013_10% 284% 29__. , . . (2022). - (. - ). , . , . . (2020). (. - ). . . , . , . . (2013). . , 10, 442-449.


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію