dc.contributor.author | Варер, Б. Ю. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-04-30T07:54:09Z | |
dc.date.available | 2024-04-30T07:54:09Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Варер Б. Ю. Сучасні методи та цифрові інструменти ефективного навчання: таксономія блума. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20968. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41942 | |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20968 | |
dc.subject | таксономія Блума | uk |
dc.subject | інформаційні технології | uk |
dc.subject | цифрові інструменти | uk |
dc.subject | інтервальніповторення | uk |
dc.subject | ментальні карти | uk |
dc.subject | персональна база знаньAbstractThe impact of information technology development on the educational process has been analyzed The advantages and | uk |
dc.subject | Bloom’s taxonomy | uk |
dc.subject | information technology | uk |
dc.subject | digital tools | uk |
dc.subject | spaced repetition | uk |
dc.subject | mind maps | uk |
dc.subject | personal knowledge baseВступРозвиток інформаційних технологій та діджиталізація сприяють трансформації освітнього процесу | uk |
dc.subject | відкриваючи нові можливості для навчання та доступу до знань [1-5] Наразі | uk |
dc.subject | завдяки поширеності | uk |
dc.title | Сучасні методи та цифрові інструменти ефективного навчання: таксономія блума | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 004.4:37 | |
dc.relation.references | , . ., & , . . (2014). - . : , , , : . . . -: , . 38, 310315. | |
dc.relation.references | , . . (2013). . . : . : , 7(256), 4348. | |
dc.relation.references | , . . (2009). . , 5(136), 3442. | |
dc.relation.references | , ., & , . (2014). - . . : . : . . , . 132, 6165. | |
dc.relation.references | , . ., & , . . (2014). . . : - , 6 (2), 120-124. . . . | |
dc.relation.references | Forehand, M. (2005). Blooms taxonomy: Original and revised. Emerging perspectives on learning, teaching, and technology, 8, 41-44. | |
dc.relation.references | Smolen, P., Zhang, Y., & Byrne, J. H. (2016). The right time to learn: mechanisms and optimization of spaced learning. Nat Rev Neurosci, 17(2), 77-88. DOI: 10.1038/nrn.2015.18. PMID: 26806627; PMCID: PMC5126970. | |
dc.relation.references | Murre, J., & Dros, J. (2015). Replication and Analysis of Ebbinghaus Forgetting Curve. PloS one. 10.e0120644. DOI: 10.1371/journal.pone.0120644. | |
dc.relation.references | Leitner S., & Totter R. (1972). So lernt man lernen. Herder. | |
dc.relation.references | Anki. URL: https://apps.ankiweb.net. | |
dc.relation.references | Buzan T., & Buzan B. (2006). The mind map book. Pearson Education. | |
dc.relation.references | Freeplane. URL: https://docs.freeplane.org. | |
dc.relation.references | Limo F.A.F., et al. (2023). Personalized tutoring: ChatGPT as a virtual tutor for personalized learning experiences. Przestrze Spoeczna (Social Space), 23(1), 293-312. | |
dc.relation.references | Obsidian. URL: https://obsidian.md. | |