Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorВарер, Б. Ю.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:54:09Z
dc.date.available2024-04-30T07:54:09Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationВарер Б. Ю. Сучасні методи та цифрові інструменти ефективного навчання: таксономія блума. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20968.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41942
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20968
dc.subjectтаксономія Блумаuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectцифрові інструментиuk
dc.subjectінтервальніповторенняuk
dc.subjectментальні картиuk
dc.subjectперсональна база знаньAbstractThe impact of information technology development on the educational process has been analyzed The advantages anduk
dc.subjectBloom’s taxonomyuk
dc.subjectinformation technologyuk
dc.subjectdigital toolsuk
dc.subjectspaced repetitionuk
dc.subjectmind mapsuk
dc.subjectpersonal knowledge baseВступРозвиток інформаційних технологій та діджиталізація сприяють трансформації освітнього процесуuk
dc.subjectвідкриваючи нові можливості для навчання та доступу до знань [1-5] Наразіuk
dc.subjectзавдяки поширеностіuk
dc.titleСучасні методи та цифрові інструменти ефективного навчання: таксономія блумаuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.4:37
dc.relation.references, . ., & , . . (2014). - . : , , , : . . . -: , . 38, 310315.
dc.relation.references, . . (2013). . . : . : , 7(256), 4348.
dc.relation.references, . . (2009). . , 5(136), 3442.
dc.relation.references, ., & , . (2014). - . . : . : . . , . 132, 6165.
dc.relation.references, . ., & , . . (2014). . . : - , 6 (2), 120-124. . . .
dc.relation.referencesForehand, M. (2005). Blooms taxonomy: Original and revised. Emerging perspectives on learning, teaching, and technology, 8, 41-44.
dc.relation.referencesSmolen, P., Zhang, Y., & Byrne, J. H. (2016). The right time to learn: mechanisms and optimization of spaced learning. Nat Rev Neurosci, 17(2), 77-88. DOI: 10.1038/nrn.2015.18. PMID: 26806627; PMCID: PMC5126970.
dc.relation.referencesMurre, J., & Dros, J. (2015). Replication and Analysis of Ebbinghaus Forgetting Curve. PloS one. 10.e0120644. DOI: 10.1371/journal.pone.0120644.
dc.relation.referencesLeitner S., & Totter R. (1972). So lernt man lernen. Herder.
dc.relation.referencesAnki. URL: https://apps.ankiweb.net.
dc.relation.referencesBuzan T., & Buzan B. (2006). The mind map book. Pearson Education.
dc.relation.referencesFreeplane. URL: https://docs.freeplane.org.
dc.relation.referencesLimo F.A.F., et al. (2023). Personalized tutoring: ChatGPT as a virtual tutor for personalized learning experiences. Przestrze Spoeczna (Social Space), 23(1), 293-312.
dc.relation.referencesObsidian. URL: https://obsidian.md.


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію