Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПрус, О. В.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:54:34Z
dc.date.available2024-04-30T07:54:34Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationПрус О. В. Використання штучного інтелекту в адаптивних навчальних системах: перспективи розвитку освіти україни. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20967.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41952
dc.description.abstractПроведено аналіз потенціалу адаптивних навчальних систем як інструменту осучаснення освітнього процесу в Україні. Зокрема, як ці системи можуть сприяти індивідуалізації навчання, відповідати різним освітнім потребам учнів, а також які виклики стоять перед викладачами та освітньою системою при впровадженні таких технологій. Головною рисою сучасного навчання є його спрямованість на індивідуальні потреби учнів та їх персоналізація. У більшості випадків, контент для адаптивного навчання має простий механізм зворотного зв’язку, який базується на аналізі навчального процесу, результатів тестів та інших факторів. Для досягнення цієї мети існують інструменти та технології, які дозволяють враховувати індивідуальність кожного учня, відстежувати його мислення та адаптивно аналізувати навчальний процес.uk
dc.description.abstractAn analysis of the potential of adaptive learning systems as a tool for modernizing the educational process inen
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20967
dc.subjectадаптивне навчання; штучний інтелект; цифрова трансформація; сучасні педагогічнітехнологіїuk
dc.subjectadaptive learning; artificial intelligence; digital transformation; modern pedagogical technologiesuk
dc.titleВикористання штучного інтелекту в адаптивних навчальних системах: перспективи розвитку освіти україниuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.016:004
dc.relation.references. . . . . . 2: - . 2012. 13. . 3-18.
dc.relation.references. ., . . . URL: https://lib.iitta.gov.ua/714639/1/COMPUTER BASICS OPEN SYSTEM ADAPTIVE LEARNING.pdf.
dc.relation.referencesPierce D., Hathaway A. The Promise (and Pitfalls) of AI for Education. URL: https://thejournal.com/Articles/2018/08/29/The-Promise-of-AI-for-Education.aspx.
dc.relation.referencesDemyanenko V. M. Technologies of determination of individual-typological features of the student for adaptive education. Education and upbringing of a gifted child: theory and practice: a collection of scientific papers, Issue 1 (18), 2017, pp. 67-75. Kyiv: Institute of Gifted Children. 5. . . . Information Technologies and Learning Tools, 77(3), 27-38. URL: https://www.researchgate.net/publication/342576493_MODEL_ADAPTIVNOI_NAVCALNOI_SISTEMI_I NFORMACIJNOGO_PROSTORU_VIDKRITOI_OSVITI.
dc.relation.referencesSiemens G. Connectivism: A Learning Theory for the Digital Age. URL: https://web.archive.org/web/20100201232701/http://www.elearnspace.org/Articles/connectivism.htm.
dc.relation.referencesThrun S. Text Classification from Labeled and Unlabeled Documents using EM. Kluwer Academic Publishers, Boston. Manufactured in The Netherlands. URL: http://www.kamalnigam.com/papers/emcatmlj99.pdf.
dc.relation.referencesBachleitner N. Literary Translation, Reception, and Transfer. URL: https://library.oapen.org/bitstream/handle/20.500.12657/46692/1/9783110641998.pdf.
dc.relation.referencesLuckin R. Towards artificial intelligence-based assessment systems. URL: https://www.nature.com/articles/s41562-016-0028.
dc.relation.referencesDaves Educational Blog. URL: https://davecormier.com/edblog.
dc.relation.references. ., . ., . ., . ., . . . : , , , . URL: https://drive.google.com/file/d/16fQRZjibIyZc0VG8RZXBHfiLGQ27vjAi/view.
dc.relation.references. . URL: https://zn.ua/ukr/EDUCATION/shtuchniy-intelekt-i-osvita-350946_.html.
dc.relation.referencesKhan Academy. URL: https://uk.khanacademy.org.
dc.relation.referencesOnline Math & Reading Programs for Students. DreamBox Learning URL: https://www.dreambox.com.
dc.relation.referencesAdaptive Learning Platform. URL: https://alp.hkahss.edu.hk.
dc.relation.referencesSmart Sparrow. URL: https://www.smartsparrow.com.
dc.relation.referencesALEKS (Assessment and Learning in Knowledge Spaces). URL: https://www.aleks.com/?_s=6975737483816469.
dc.relation.references. URL: https://prometheanworld.com.ua/potentsijni-nedoliky-shtuchnogo-intelektu-v-osviti.


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію