Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКобилянська, І. М.uk
dc.contributor.authorКисса, О. В.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:55:00Z
dc.date.available2024-04-30T07:55:00Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationКобилянська І. М., Кисса О. В. Нейропедагогіка в сучасних закладах вищої освіти: перспективи та виклики. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20412.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41966
dc.description.abstractДослідження присвячене вивченню ролі та значення нейропедагогіки в системі сучасної вищої освіти.uk
dc.description.abstractThe research is devoted to the study of the role and importance of neuropedagogy in the system of modern higher education. By focusing on the prospects and challenges faced by higher education institutions, the analysis helps to understand how neuroscience findings can influence pedagogical practice. The key challenges faced by higher education institutions in the implementation of neuropedagogical methods are analyzed.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20412
dc.subjectнейропедагогікаuk
dc.subjectблендоване навчанняuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectгейміфікаціяuk
dc.subjectстратегії навчанняuk
dc.subjectneuropedagogyuk
dc.subjectblended learninguk
dc.subjectintegrationuk
dc.subjectgamificationuk
dc.subjectlearning strategiesuk
dc.titleНейропедагогіка в сучасних закладах вищої освіти: перспективи та викликиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc371
dc.relation.references, . ., & , . . (2014). - . : , , , : . . . -: , . 38, 310315.
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylianskyi O., Kobylyanska I., Rysynets N., & Kovtonyuk M. (2022). Information technology for organization of the ascerting stage of pedagogical experiment. Modern Science Moderni veda, 2, 157-165.
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylyanska I., Kobylianskyi O., Tatarchuk V., & Pugach S. (2022). Method of the assessment of the professional competence formation. Modern Science Moderni veda, 4, 31-41.
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylianskyi O., Kobylyanska I., Pugach S., & Akimova O. (2022). Methodology and information formation of professional competency of the specialists in the system of postgraduate education. Modern Science Moderni veda, 5, 77-87.
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylianskyi O., & Puhach V. (2022). Improvement of the procedure of the professional competence evaluation of the students of technical specialties. Modern Science Moderni veda, 3, 53-60.
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylyanska I., Kobylianskyi O., & Puhach V. (2023). Psychological and didactic fundamentals of modern educational technologies of visualization. , 1, 36-43.
dc.relation.referencesKobylianskyi, O., Stavnycha, ., Dembitska, S., Kobylianska, I., & Miastkovska, M. (2024). Innovative Learning Technologies in the Process of Training Specialists of Engineering Specialties in the Conditions of Digitalization of Higher Education. Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 911. Springer, Cham. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-031-53382-2_1.
dc.relation.referencesMiastkovska, M., Dembitska, S., Puhach, V., Kobylianska, I., & Kobylianskyi, O. (2024). Improving the Efficiency of Students Independent Work During Blended Learning in Technical Universities. Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 899. Springer, Cham. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-03151979-6_21.
dc.relation.referencesSopovnik R., Pinaeva O., Dembitska S., Kobylyanska I., & Kobylianskyi O. (2022). Information approach for a faculty preparation strategy in a modern technical educational institute of education. Modern Science Moderni veda, 6, 142-151.
dc.relation.references, . . (2020). . , 2, 510. DOI: 10.31651/2524-2660-2020-2-5-10.
dc.relation.references, . . (2023). - . , : . . . . 68. . . - . . ; .-. . . , . . . : .
dc.relation.references., (2019). : . , 4(12), 45-52.
dc.relation.references, . ., , . ., , . ., (2015). . : . ., . .-. ., 10-11 2015 . : , 127 130. doi:10.26697/9789669726056.2015.127.
dc.relation.references. . (2019). . . : . . . , . 10, 19-27. URL: http://library.zu.edu.ua/andragogichnyi_visnyk.html.


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію