Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПритула, А. В.uk
dc.contributor.authorКобилянська, І. М.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:55:16Z
dc.date.available2024-04-30T07:55:16Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationПритула А. В., Кобилянська І. М. Підготовка кваліфікованих фахівців за допомогою сучасних методів навчання. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20874.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41980
dc.description.abstractУ роботі розглянуто роль інноваційних методів навчання в підготовці кваліфікованих фахівців у сучасній професійній освіті. Для початку, наводиться огляд літератури щодо інновацій у різних сферах та визначається поняття «інновація» в контексті освіти. Далі розглядаються ключові інноваційні методи навчання – змішане навчання, гейміфікація та проектне навчання, їхні переваги та вплив на підготовку студентів. Аналізується вплив цих методів на якість підготовки фахівців, а також здобутки та виклики, пов’язані з їхнім впровадженням. Підкреслено важливість інноваційних методів навчання для покращення процесу підготовки кваліфікованих фахівців та підвищення їхньої конкурентоспроможності на ринку праці.uk
dc.description.abstractThe paper examines the role of innovative teaching methods in preparing qualified professionals in contemporary vocational education. It begins with an introduction, providing a literature review on innovations across various fields and defining the concept of "innovation" in the context of education. Key innovative teaching methods – blended learning, gamification, and project-based learning – are then discussed, along with their advantages and impact on student preparation. The analysis delves into the influence of these methods on the quality of professional training, as well as the achievements and challenges associated with their implementation. The importance of innovative training methods for improving the process of training qualified specialists and increasing their competitiveness on the labor market is emphasized.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20874
dc.subjectінноваційні методи навчанняuk
dc.subjectпрофесійна освітаuk
dc.subjectзмішане навчанняuk
dc.subjectгейміфікаціяuk
dc.subjectinnovative teaching methodsen
dc.subjectprofessional educationen
dc.subjectblended learningen
dc.subjectgamificationen
dc.titleПідготовка кваліфікованих фахівців за допомогою сучасних методів навчанняuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc37.014.3
dc.relation.referencesDembitska, S., Kobylyanska, I., Kobylianskyi, O., Tatarchuk, V., & Pugach, S. (2022). Method of the assessment of the professional competence formation. Modern Science – Moderni veda, 4, 31-41.en
dc.relation.referencesDembitska, S., Kobylyanska, I., Kobylianskyi, O., & Puhach, V. (2023). Psychological and didactic fundamentals of modern educational technologies of visualization. Педевтологія, 1, 36-43.en
dc.relation.referencesDembitska, S., Kobylianskyi, O., Kobylyanska, I., Pugach, S., & Akimova, O. (2022). Methodology and information formation of professional competency of the specialists in the system of postgraduate education. Modern Science – Moderni veda, 5, 77-87.en
dc.relation.referencesDembitska, S., Kobylianskyi, O., & Puhach, V. (2022). Improvement of the procedure of the professional competence evaluation of the students of technical specialties. Modern Science – Moderni veda, 3, 53-60.en
dc.relation.referencesKobylianskyi, O., Stavnycha, Т., Dembitska, S., Kobylianska, I., & Miastkovska, M. (2024). Innovative Learning Technologies in the Process of Training Specialists of Engineering Specialties in the Conditions of Digitalization of Higher Education. Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 911. Springer, Cham. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-031-53382-2_1.en
dc.relation.referencesMiastkovska, M., Dembitska, S., Puhach, V., Kobylianska, I., & Kobylianskyi, O. (2024). Improving the Efficiency of Students’ Independent Work During Blended Learning in Technical Universities. Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 899. Springer, Cham. URL: https://doi.org/10.1007/978- 3-031-51979-6_21.en
dc.relation.referencesМаланюк, Н. (2020). Інноваційні педагогічні технології у професійній освіті. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 3(70), 113–118.uk
dc.relation.referencesВакуленко, В. (2010). Види інновацій в освіті та їх класифікація. Вісник національної академії державної прикордонної служби України, 4. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2010_4_4.uk
dc.relation.referencesМаслюківська, A. (2013). Інноваційна теорія Йозефа Шумпетера: від класичного визначення поняття «інновація» до сучасного розуміння інноваційних ідей. Вісник Київського національного економічного університету імені Тараса Шевченка, 145, 59–61. URL: https://doi.org/10.17721/1728-2667.2013/145-4/21.uk
dc.relation.referencesАнтонова, О. (2015). Педагогічні технології та їх класифікація як наукова проблема. Сучасні технології в освіті, 1, 8–15.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію