Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЧорний, В.uk
dc.contributor.authorКолесніченко, Л. А.uk
dc.contributor.authorЧерняк, О. І.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:55:30Z
dc.date.available2024-04-30T07:55:30Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationЧорний В., Колесніченко Л. А., Черняк О. І. Програмне забезпечення ігрової механіки з використанням штучного інтелекту в unreal engine. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20527.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41987
dc.description.abstractРозроблено модуль штучного інтелекту для генерації карт в Unreal Engine та взаємодії з неігровими персонажами мовою С++. Інтегруються передові алгоритми генерації карт та штучного інтелекту для оптимізації ігрового досвіду. Новизна полягає в створенні універсального інструменту, що спрощує розробку гри та забезпечує реалістичну поведінку неігрових персонажів.uk
dc.description.abstractA module of artificial intelligence has been developed for generating maps in Unreal Engine and interacting with non-playable characters using C++. Cutting-edge map generation algorithms and artificial intelligence are integrated to optimize the gaming experience. The novelty lies in creating a universal tool that simplifies game development and provides realistic behavior for non-playable characters.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20527
dc.subjectгенерація картиuk
dc.subjectнеігрові персонажіuk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectC++uk
dc.subjectUnreal Engineuk
dc.subjectmap generationuk
dc.subjectnon-playable charactersuk
dc.subjectartificial intelligenceuk
dc.subjectC++uk
dc.subjectUnreal Engineuk
dc.titleПрограмне забезпечення ігрової механіки з використанням штучного інтелекту в unreal engineuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004
dc.relation.referencesGeneral Video Game Playing / David Perez-Liebana, Simon Risi 2019. P. 517-545.
dc.relation.referencesMastering the game of Go with deep neural networks and tree search / David Silver, Aja Huang, Chris J. Maddison, Arthur Guez, Laurent Sifre, George van den Driessche, ... & Demis Hassabis 2016. P. 484-489.
dc.relation.referencesHuman-level control through deep reinforcement learning / Volodymyr Mnih, Koray Kavukcuoglu, David Silver, Andrei A. Rusu, Joel Veness, Marc G. Bellemare, ... & Shane Petersen 2015. P. 529-533.


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію