Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorАндрущенко, О. П.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T12:48:08Z
dc.date.available2024-04-30T12:48:08Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationАндрущенко О. П. Створення ефективної реклами: помилки та правила. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2024/paper/view/20156.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42024
dc.description.abstractВивчено особливості створення ефективної реклами, визначення помилок та правил при її розробці.uk
dc.description.abstractThe peculiarities of creating effective advertising, identifying errors and rules in its development are studied.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2024/paper/view/20156
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectрекламне зверненняuk
dc.subjectрекламна кампаніяuk
dc.subjectпозиціонуванняuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectбізнесuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectadvertising appealuk
dc.subjectadvertising campaignuk
dc.subjectpositioninguk
dc.subjectbranduk
dc.subjectbusinessuk
dc.titleСтворення ефективної реклами: помилки та правилаuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.138


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію