Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБілоконь, Т. М.uk
dc.contributor.authorІноземцев, А. С.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T12:49:43Z
dc.date.available2024-04-30T12:49:43Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationБілоконь Т. М., Іноземцев А. С. Впровадження інструментів інтернет-маркетингу на підприємствах. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2024/paper/view/19624.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42051
dc.description.abstractУ роботі розглядається ефективність впливу різноманітних інтернет-маркетингових інструментів на господарську діяльність підприємств. Досліджена доцільність використання інструментів інтернетмаркетингу, їхня важливість в сучасних умовах розвитку маркетингу. Охарактеризовані та розглянуті інструменти маркетингової комунікації в мережі Інтернет. Запропонований змішаний метод використання інструментів Інтернет-маркетингу.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2024/paper/view/19624
dc.subjectінтернет-маркетингuk
dc.subjectSEOuk
dc.subjectSMMuk
dc.subjectконтекстна рекламаuk
dc.subjectконтент-маркетингuk
dc.subjectinternet marketinguk
dc.subjectSEOuk
dc.subjectSMMuk
dc.subjectcontextual advertisinguk
dc.subjectcontent marketinguk
dc.titleВпровадження інструментів інтернет-маркетингу на підприємствахuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc658.8
dc.relation.references.., .., .. -. ( ) 2023, 1(47). . 92105.
dc.relation.references.., .. - ( ). . 2018, 16. . 389-393.
dc.relation.references. . - . . 2018, 15. URL : http://economyandsociety.in.ua.


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію