Show simple item record

dc.contributor.authorКоваль, Д. П.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T12:49:56Z
dc.date.available2024-04-30T12:49:56Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationКоваль Д. П. Стратегічне планування в системі маркетингу. стратегія маркетингових комунікацій. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2024/paper/view/20157.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42062
dc.description.abstractСтратегія маркетингових комунікацій розглядає сучасні підходи до стратегічного планування у маркетинговій діяльності підприємств. Автори досліджують важливі аспекти визначення маркетингових цілей, аналізу цільової аудиторії та розробки ефективних стратегій маркетингових комунікацій. Стаття надає практичні поради та приклади для успішного впровадження цих стратегій з метою підвищення конкурентоспроможності підприємств на ринку.uk
dc.description.abstractMarketing Communications Strategy examines modern approaches to strategic planning in the marketing activities of enterprises. The authors examine important aspects of defining marketing goals, analyzing the target audience, and developing effective marketing communications strategies. The article provides practical advice and examples for the successful implementation of these strategies in order to increase the competitiveness of enterprises on market.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2024/paper/view/20157
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectаудиторіяuk
dc.subjectпроцесuk
dc.subjectінтернетuk
dc.subjectmarketing communicationsuk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectbranduk
dc.subjectaudienceuk
dc.subjectprocessuk
dc.subjectInternetuk
dc.titleСтратегічне планування в системі маркетингу. стратегія маркетингових комунікаційuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.138


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record