Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКосарук, О. М.uk
dc.contributor.authorМихайлов, В. А.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T12:50:35Z
dc.date.available2024-04-30T12:50:35Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationКосарук О. М., Михайлов В. А. Роль реклами у формуванні ідентичності та самосвідомості споживача. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2024/paper/view/20539.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42092
dc.description.abstractРозглядається вплив реклами на формування ідентичності та самосвідомості споживача, Також вплив реклами на психіку людини в цілому.uk
dc.description.abstractThe impact of advertising on the formation of the consumer's identity and self-awareness is considered, as well as the impact of advertising on the human psyche as a whole.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2024/paper/view/20539
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectвплив та роль рекламиuk
dc.subjectідентичністьuk
dc.subjectсамосвідомістьuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectinfluence and role of advertisinguk
dc.subjectidentityuk
dc.subjectself-awarenessuk
dc.titleРоль реклами у формуванні ідентичності та самосвідомості споживачаuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc659.1
dc.relation.references. [ ]. : https://elib.nakkkim.edu.ua/bitstream/handle/123456789/4865/%D0%94%D0%B8%D0%BF%D0%BB%D0 %BE%D0%BC%D0%BD%D0%B0%20%28%D0%B1%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D0%BB%D0%B0 %D0%B2%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%29%20%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%B E%D1%82%D0%B0_%D0%A1%D0%B0%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%BE%D 0%B2%D0%B0%20%D0%94._2023.pdf?sequence=1&isAllowed=y
dc.relation.references. [ ]. : http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/11_2018/94.pdf


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію